А Ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2018-01-18  
 

А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ВЖЕ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА ДО СВОЄЇ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ?

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

На адресу підприємства почали надходити звернення від окремих споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Нагадаємо, з травня 2015 року, щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».

У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться моніторинг та контроль доставки споживачам рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Отже, звертаємося до Вас, шановні наші споживачі, з проханням: у разі якщо до 20 січня цього року Ви не отримали рахунок за послуги підприємства або у майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця наступного за звітним на Вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не бути байдужими і повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для Вас шляхом:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу електронної поштової скриньки info@pte.poltava.ua;
— надіславши Viber/Telegram повідомлення на номер (050) 303-34-02;
— за телефоном (0532) 510-455 (багатоканальний): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (050) 303-34-02 (Vodafone): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (095) 278-47-06 (Vodafone): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (067) 503-00-35 (Київстар): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;

Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити Вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

 
Користуючись нагодою, хочемо нагадати: для щомісячного отримання Рахунків на оплату послуг на персональну електронну скриньку необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу «Особистий кабінет споживача» та встановити відповідні налаштування профілю у розділі «Редагувати профіль». Звертаємо Вашу увагу, ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків. 

Завчасно Вам вдячні.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 ЧАС ЗГАДАТИ ПРО ПЕРЕДАЧУ ПОКАЗНИКІВ КВАРТИРНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ!!!


ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів), що для проведення нарахувань за фактично спожиті послуги, необхідно передати до абонентської служби підприємства показники лічильників.

Зробити це слід ВЧАСНО — до 30-го травня включно, аби... 
 

КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Май 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31