А Ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2018-02-22  
 

А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ВЖЕ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА ДО СВОЄЇ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ?

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

На адресу підприємства продовжують надходити звернення від окремих споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Нагадаємо, з травня 2015 року, щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».

У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться постійний моніторинг та контроль доставки споживачам рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Отже, звертаємося до Вас, шановні наші споживачі, з проханням: у разі якщо до 23 лютого цього року Ви не отримали рахунок за послуги підприємства або у майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця наступного за звітним на Вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не бути байдужими і повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для Вас шляхом:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу електронної поштової скриньки info@pte.poltava.ua;
— надіславши Viber/Telegram повідомлення на номер (050) 303-34-02;
— за телефоном (0532) 510-455 (багатоканальний): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (050) 303-34-02 (Vodafone): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (095) 278-47-06 (Vodafone): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (067) 503-00-35 (Київстар): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;

Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити Вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

 
Користуючись нагодою, хочемо нагадати: для щомісячного отримання Рахунків на оплату послуг на персональну електронну скриньку необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу «Особистий кабінет споживача» та встановити відповідні налаштування профілю у розділі «Редагувати профіль». Звертаємо Вашу увагу, ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків. 

Завчасно Вам вдячні.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» запрошує на роботу адміністратора баз даних (далі — БД) інформаційної системи служб збуту...


КОРИСНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

Архiв новин

«    Сентябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30