«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: До уваги отримувачів субсидії!

2018-04-18  

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: ДО УВАГИ ОТРИМУВАЧІВ СУБСИДІЇ!

Абонентська служба обласного комунального підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує: на виконання вимог пункту 15 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №848 від 21 жовтня 1995 року, після закінчення опалювального періоду по особових рахунках споживачів підприємство виконує розрахунок невикористаних сум субсидії окремо по кожній послузі. Якщо сума наданої субсидії перевищує суму нарахування, невикористані суми субсидії повертаються до бюджету.

З метою недопущення розбіжностей між обліковими даними підприємства, які зазначаються в рахунку на оплату послуг теплопостачання, з фактично спожитим обсягом послуг та уникнення зайвого повернення невикористаних сум субсидії до бюджету, просимо терміново передати до абонентської служби підприємства показання квартирних приладів обліку гарячої води та/або теплової енергії

— te.pl.ua – сервіси офіційного сайту підприємства (цілодобово): «Передати показники лічильника» та «Особистий кабінет споживача»;
— (050) 303-34-02 (Viber/Telegram – повідомлення цілодобово, із зазначенням особового рахунку та/або адреси);
— 510-455 (багатоканальний), (067) 503-00-35; (050) 303-34-02; (095) 278-47-06;
— 510-445 (автовідповідач — цілодобово);
— (067) 503-00-35; (050) 303-34-02; (095) 278-47-06 (SMS-повідомлення — цілодобово, із зазначенням особового рахунка та/або адреси).

У разі відсутності на момент виконання розрахунку невикористаних сум субсидій (до 27 квітня цього року включно) фактичних показників квартирних приладів обліку гарячої води та/або теплової енергії підприємство не матиме можливості в подальшому провести коригування зазначеного розрахунку.

Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що сервіси Viber і Telegram призначені тільки для передачі повідомлень про обсяги спожитих послуг підприємства. У разі виникнення запитань радимо скористатися цілодобовим сервісом офіційного сайту підприємства «НАДІСЛАТИ НАМ ЛИСТА».

Наперед вам вдячні.

Абонентська служба
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Друкувати

АКТУАЛЬНО


У період з 30 липня по 23 серпня цього року включно на виконання інвестиційної програми на 2018 рік ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» проводитиме заміну магістрального трубопроводу від котельні по вул. Ціолковського, 36 до мікрорайону Сади-2.

У зв'язку з цим надання послуги з централізованого постачання гарячої води мешканцям мікрорайону Сади-2 буде призупинено.


КОРИСНО


З 10 травня у зв’язку з підготовкою до наступного опалювального сезону в Полтаві почнуться відключення гарячої води. «Полтаватеплоенерго» розповідає, як за допомогою оновленого сервісу «Мапа комерційного обліку» можна дізнатися, коли очікувати на тимчасові незручності у тому чи іншому житловому будинку нашого міста.

Нагадаємо...
 

Архiв новин

«    Август 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31