2018-05-21
А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ВЖЕ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА ДО СВОЄЇ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ?
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на відсутність доставки рахунків на оплату послуг теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання.
Нагадаємо, з травня 2015 року, щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».
У зв’язку з цим абонентською службою підприємства проводиться постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Отже, звертаємося до Вас, шановні наші споживачі, з проханням: у разі якщо до 20 травня цього року Ви не отримали рахунок за послуги підприємства отримані в квітні цього року або у майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця наступного за звітним на Вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не бути байдужими і повідомити про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для Вас шляхом:
— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу електронної поштової скриньки info@pte.poltava.ua;
— надіславши Viber/Telegram повідомлення на номер (050) 303-34-02;
— за телефоном (0532) 510-455 (багатоканальний): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (050) 303-34-02 (Vodafone): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (095) 278-47-06 (Vodafone): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— за телефоном (067) 503-00-35 (Київстар): з понеділка по четвер — з 08:00 до 17:00, у п'ятницю — з 08:00 до 16:00;
— особисто — до абонентської служби підприємства: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1 (зупинка громадського транспорту «5 школа»/«ОЦЕВУМ»).
Звертаємо Вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити Вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.
Користуючись нагодою, хочемо нагадати: для щомісячного отримання Рахунків на оплату послуг на персональну електронну скриньку необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу «Особистий кабінет споживача» та встановити відповідні налаштування профілю у розділі «Редагувати профіль». Звертаємо Вашу увагу, ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків.
Завчасно Вам вдячні.
Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».