На 94% розрахувалися полтавці за послуги з централізованого опалення

2018-05-23  
 

НА 94% РОЗРАХУВАЛИСЯ ПОЛТАВЦІ ЗА ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ

На підприємстві «Полтаватеплоенерго» підбили підсумки минулого опалювального сезону. Загалом він тривав 172 доби і закінчився 10 квітня. Цієї зими допомогою держави у вигляді субсидії при оплаті послуг підприємства-теплопостачальника користувалися 42 тисячі домогосподарств. А це – майже кожен другий полтавець.


Теплий грудень, аномально холодний березень – такими особливостями запам'ятався опалювальний сезон 2017-18 років для співробітників служб збуту теплової енергії обласного комунального підприємства «Полтаватеплоенерго». Середня ж температура за вікном у цей період склала близько 0 градусів. Тривав опалювальний сезон 172 доби, що на 10 менше, врахованих у тарифі. Більшість споживачів, говорять на підприємстві «Полтаватеплоенерго», на сьогодні вже розрахувалися за отримані в опалювальному сезоні послуги.

Роман Кашин, заст. ген. директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
— На даний час заборгованість населення за послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води складає 184 млн грн. Приріст заборгованості на даний час складає 61 млн. Стан розрахунків становить десь 94%. В минулому році десь було в цей час на рівні 88%.

42 тисячі полтавських домогосподарств протягом цьогорічного опалювального періоду отримували субсидію. Це, говорить Роман Кашин, – майже кожен другий полтавець. У міжопалювальний період кількість отримувачів субсидій зменшується. Наразі ця цифра сягає близько 36 тисяч, тобто, кожен третій споживач. А з 1 травня цього року чинності набула постанова, яка вносить зміни у порядок призначення субсидій на відшкодування оплати комунальних послуг.

Роман Кашин, заст. ген. директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
— В першу чергу це стосується того, що перерахунок тепер буде проводитися не раз на рік, а два рази на рік – це у травні і жовтні. Також, якщо буде наявна заборгованість за сплату обов'язкової частки більше 20 неоподатковуваних мінімумів, – це 340 гривень, то субсидія не буде перепризначатися. Але якщо протягом двох місяців споживач врегулює заборгованість, то вона буде призначена з самого початку.

Тим, хто має заборгованість за послуги підприємства, і в першу чергу це стосується отримувачів субсидії, необхідно терміново її погасити. Якщо в силу певних обставин споживач не в змозі повністю сплатити заборгованість, йому слід звернутися до абонентської служби «Полтаватеплоенерго» для укладання договору на поступове її погашення. Це, зазначає заступник генерального директора підприємства, в свою чергу надасть можливість і в подальшому претендувати на отримання допомоги від держави. 

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України після закінчення опалювального сезону «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» виконує розрахунок невикористаних сум субсидії на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води. Якщо сума наданої субсидії перевищує суму нарахування окремо по кожній послузі, невикористані суми субсидії повертаються до бюджету.

На «Полтаватеплоенерго» наголошують: з метою уникнення розбіжностей між обліковими даними підприємства та фактично отриманими послугами з централізованого постачання гарячої води споживачам необхідно не забувати наприкінці кожного місяця передавати до абонентської служби підприємства показники квартирного засобу обліку гарячої води.

Крістіна БРІГІДА, телеканал «Місто»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.