На 94% розрахувалися полтавці за послуги з централізованого опалення

2018-05-23  
 

НА 94% РОЗРАХУВАЛИСЯ ПОЛТАВЦІ ЗА ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ

На підприємстві «Полтаватеплоенерго» підбили підсумки минулого опалювального сезону. Загалом він тривав 172 доби і закінчився 10 квітня. Цієї зими допомогою держави у вигляді субсидії при оплаті послуг підприємства-теплопостачальника користувалися 42 тисячі домогосподарств. А це – майже кожен другий полтавець.


Теплий грудень, аномально холодний березень – такими особливостями запам'ятався опалювальний сезон 2017-18 років для співробітників служб збуту теплової енергії обласного комунального підприємства «Полтаватеплоенерго». Середня ж температура за вікном у цей період склала близько 0 градусів. Тривав опалювальний сезон 172 доби, що на 10 менше, врахованих у тарифі. Більшість споживачів, говорять на підприємстві «Полтаватеплоенерго», на сьогодні вже розрахувалися за отримані в опалювальному сезоні послуги.

Роман Кашин, заст. ген. директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
— На даний час заборгованість населення за послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води складає 184 млн грн. Приріст заборгованості на даний час складає 61 млн. Стан розрахунків становить десь 94%. В минулому році десь було в цей час на рівні 88%.

42 тисячі полтавських домогосподарств протягом цьогорічного опалювального періоду отримували субсидію. Це, говорить Роман Кашин, – майже кожен другий полтавець. У міжопалювальний період кількість отримувачів субсидій зменшується. Наразі ця цифра сягає близько 36 тисяч, тобто, кожен третій споживач. А з 1 травня цього року чинності набула постанова, яка вносить зміни у порядок призначення субсидій на відшкодування оплати комунальних послуг.

Роман Кашин, заст. ген. директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
— В першу чергу це стосується того, що перерахунок тепер буде проводитися не раз на рік, а два рази на рік – це у травні і жовтні. Також, якщо буде наявна заборгованість за сплату обов'язкової частки більше 20 неоподатковуваних мінімумів, – це 340 гривень, то субсидія не буде перепризначатися. Але якщо протягом двох місяців споживач врегулює заборгованість, то вона буде призначена з самого початку.

Тим, хто має заборгованість за послуги підприємства, і в першу чергу це стосується отримувачів субсидії, необхідно терміново її погасити. Якщо в силу певних обставин споживач не в змозі повністю сплатити заборгованість, йому слід звернутися до абонентської служби «Полтаватеплоенерго» для укладання договору на поступове її погашення. Це, зазначає заступник генерального директора підприємства, в свою чергу надасть можливість і в подальшому претендувати на отримання допомоги від держави. 

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України після закінчення опалювального сезону «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» виконує розрахунок невикористаних сум субсидії на оплату послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води. Якщо сума наданої субсидії перевищує суму нарахування окремо по кожній послузі, невикористані суми субсидії повертаються до бюджету.

На «Полтаватеплоенерго» наголошують: з метою уникнення розбіжностей між обліковими даними підприємства та фактично отриманими послугами з централізованого постачання гарячої води споживачам необхідно не забувати наприкінці кожного місяця передавати до абонентської служби підприємства показники квартирного засобу обліку гарячої води.

Крістіна БРІГІДА, телеканал «Місто»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), № 405 від 14.06.2018, яка набула чинності 11.10.2018, встановлено тарифи на послуги з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води для потреб населення на такому рівні:

 


КОРИСНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

Архiв новин

«    Октябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31