«Полтаватеплоенерго» запровадило передачу показників лічильників у месенджерах Viber та Telegram за допомогою бот-сервісу

2018-06-21  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ЗАПРОВАДИЛО ПЕРЕДАЧУ ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ У МЕСЕНДЖЕРАХ VIBER ТА TELEGRAM ЗА ДОПОМОГОЮ БОТ-СЕРВІСУ

До 30 червня включно триватиме цього місяця передача показників лічильників гарячої води за допомогою всіх наявних сервісів, крім засобів телефонного зв’язку. Прийом показників лічильників телефоном оператори інформаційно-довідкової лінії підприємства припинять у середу, 27 червня, о 15:45. Один з найзручніших способів передати показники — за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram, які запровадило обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго».


Навіщо щомісяця передавати показники лічильників гарячої води?

Кожного місяця абонентська служба «Полтаватеплоенерго» проводить нарахування за надані послуги. Щоб споживачі сплачували за фактично спожиту кількість гарячої води, а отримувачі субсидії та пільговики різних категорій могли розраховувати на отримання відповідної компенсації від держави на оплату послуг підприємства, їм необхідно щомісяця вчасно передавати показники індивідуальних (квартирних) приладів обліку.

У доповнення до вже наявних сервісів передачі показників «Полтаватеплоенерго» запровадило один з найзручніших інструментів для передачі інформації про обсяги спожитих послуг — чат-боти у месенджерах Viber та Telegram.

Чим це відрізняється від попередньої передачі через Viber та Telegram?

Споживачі «Полтаватеплоенерго» могли і раніше передавати показники через месенджери, відправляючи повідомлення на номер (050) 303-34-02. Але передача показників лічильників у такий спосіб здійснюється без перевірки внесених даних, внаслідок чого споживачі інколи їх вносили некоректно. До того ж обробка таких повідомлень неможлива без участі оператора.

Відтепер прийом показників є набагато зручнішим: він відбувається у повністю автоматизованому режимі й супроводжується покроковою перевіркою введених даних на наявність технічних чи інших помилок.

Що потрібно, щоб передати показники лічильників через боти?

1. Знайти бот у вибраному месенджері за іменем PoltavaTE_Bot. Звертаємо увагу користувачів месенджера Viber на те, що початковий пошук чат-бота за іменем необхідно здійснювати у категорії паблік акаунтів.
2. Написати боту повідомлення «Привіт» («Hello» або «Привет») і після привітального повідомлення бота серед запропонованих варіантів обрати опцію «Додати особовий рахунок».
3. Вписати номер особового рахунка, який зазначається у щомісячних платіжках за послуги теплопостачання, наприклад, 79-9871-33-0, із обов’язковим дотриманням формату розділових знаків та без пробілів. Для вводу необхідно використовувати лише цифри 0-9 та знак «-».
4. Бот запитає вас про правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Споживач має переконатися в її правильності і обрати опцію «Адреса вірна» або «Адреса невірна».
5. Якщо ж вказана адреса вірна, бот відзвітує про встановлені за нею вузли обліку й останні внесені їх показники.
6. Споживачу залишиться тільки вказати та підтвердити передачу поточних показників лічильників, згідно з якими йому і будуть проведені нарахування за послуги.

Чи можна передавати показники лічильників іншими способами?

Крім того, передати показники лічильників гарячої води можна й так, як раніше:

1. Через сайт підприємства без необхідності реєстрації;
3. Зателефонувавши на цілодобовий автовідповідач: (0532) 510-445;
4. Зателефонувавши в робочий час на один з номерів інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний), (050) 303-34-02 або (067) 503-00-35.

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 
Вакансії

Обласне виробниче комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» на постійну роботу запрошує:

— слюсаря-ремонтника; 

— слюсаря з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (електроніка) газової служби;

— асфальтобетонника;

— муляра;
 
— електрозварника ручного зварювання;

— електромонтера з ремонту і обслуговування електроустаткування;

— майстра теплового району; 

— майстра служби головного енергетика;
 
— майстра Карлівської майстерської дільниці;

— машиніста крана автомобільного;

— водія автотранспортних засобів категорій В, С, Е.

Докладніше про умови працевлаштування щодо кожної позиції можна дізнатися на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» у розділі «Вакансії».

Ми пропонуємо офіційне працевлаштування, постійну зайнятість, повний соціальний пакет.

По більш детальну інформацію щодо працевлаштування звертайтеся до відділу кадрів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» телефонами: (0532) 510-427, (0532) 501-428 або особисто на адресу: м. Полтава, вул. Комарова, 2-А.


Адміністрація ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.