«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Лише обмежене коло питань потребує особистої присутності споживача в абонентській службі підприємства

2018-07-05


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
ЛИШЕ ОБМЕЖЕНЕ КОЛО ПИТАНЬ ПОТРЕБУЄ ОСОБИСТОЇ ПРИСУТНОСТІ СПОЖИВАЧА В АБОНЕНТСЬКІЙ СЛУЖБІ ПІДПРИЄМСТВА

Вирішення лише обмеженого переліку питань, які час від часу виникають у споживачів послуг підприємства, потребують їх особистої присутності в абонентській службі. Відповіді на всі інші питання та отримання консультацій від фахівців підприємства можна отримати дистанційно.
 

Основним джерелом актуальної, достовірної та оперативної інформації для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго» є офіційний сайт підприємства. Саме тут міститься як загальна, так і персоніфікована інформація для всіх його абонентів. Так, новини підприємства, чинні тарифи на його послуги, можливі варіанти проведення періодичної державної метрологічної повірки індивідуальних приладів обліку (лічильників), поради споживачам, та багато інших корисних рубрик, що систематично оновлюються, завжди доступні користувачам веб-ресурсу і знаходиться у загальному доступі.

Необхідно окремо звернути увагу споживачів послуг підприємства, що на сайті ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» функціонує чимало сервісів, котрі надають можливість і отримати адресну інформацію по окремому житловому будинку чи персональну консультацію, і передати показники квартирних приладів обліку гарячої води та/або, за необхідності, теплової енергії.

Щодо персоніфікованої інформації, то тут на допомогу користувачам офіційного сайту прийде його цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача», в якому відображається вся необхідна кожному споживачу інформація. Проте, користування цим сервісом вимагає попередньої реєстрації і перед початком роботи авторизації споживача за номером особистого рахунку і персональним паролем.

Телефонний зв’язок також може стати в нагоді споживачам, котрі цікавляться чинними тарифами на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, станом особового рахунку чи мають бажання передати поточні показники квартирних лічильників тощо. 

Отже що робити, якщо ви не можете швидко знайти готові відповіді на сайті «Полтаватеплоенерго»?

Усні та письмові роз’яснення чи консультації можна отримати:

— скориставшись сервісом «Надіслати нам листа» на сайті підприємства;
— надіславши листа на електронну скриньку info@pte.poltava.ua;
— за допомогою опції «Поставити запитання» у вашому «Особистому кабінеті споживача»;
зателефонувавши в робочий час на номери інформаційно-довідкової лінії: (0532) 510-455 (багатоканальний); (050) 303-34-02; (095) 278-47-06; (067) 503-00-35;
— під час особистого візиту до абонентської служби підприємства.

Щодо останньої можливості, керівник відділу розрахунків з населенням абонентської служби «Полтаватеплоенерго» Віра Абадей підкреслює: особистої присутності споживача в приміщенні абонентської служби підприємства потребує вирішення лише обмеженого кола питань. Йдеться про:

1) роботу з документами для укладання договору про надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води;

2) актуалізацію інформації про споживача (внесення даних про лічильник(-ки), заміну лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування, надання документів по періодичній повірці, обслуговуванню та ремонту індивідуальних приладів обліку гарячої води, внесення даних про зміну кількості зареєстрованих осіб);

3) прийом та опрацювання документів на отримання довідки про відсутність заборгованості;

4) отримання/внесення інформації щодо розміру опалювальної площі зміни чи її зміни;

5) коригування показників індивідуальних (квартирних) приладів обліку при виникненні розбіжностей з обліковими даними підприємства;

6) прийом пакету документів пільгових категорій споживачів (реєстрація права на пільгу);

7) укладання договору про поступове погашення заборгованості.


Шановні споживачі, обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» цінує ваш час, і постійно працює на розширенням і удосконаленням функціональних можливостей сервісів офіційного веб-ресурсу підприємства (http://te.pl.ua/) аби ви мали змогу використовувати свій час раціонально

Прес-служба «Полтаватеплоенерго»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Кожен споживач послуг «Полтаватеплоенерго», чия оселя оснащена індивідуальними (квартирними) лічильниками гарячої води, кожні три-чотири роки зіштовхується з питанням необхідності їх Держповірки. Полтавці регулярно звертаються до підприємства з проханням пояснити, де можна повірити лічильники, як проходить ця процедура та скільки вона коштує. Відповіді на ці запитання читайте нижче.

На сьогодні з понад 200 тис полтавців, котрі користуються послугами «Полтаватеплоенерго», послугу з централізованого постачання гарячої води отримують майже 150 тис. Обліковано споживають гарячу воду майже 52 тис домогосподарств нашого міста, що складає майже 78% від загальної їх кількості... 


КОРИСНО


Вже зараз за допомогою он-лайн сервісу офіційного сайту підприємства «Мапи комерційного обліку» можна дізнатися загальну заборгованість мешканців житлових будинків Полтави та чотирьох райцентрів області за послуги «Полтаватеплоенерго». Інформація, представлена на мапі, відповідає початку опалювального сезону 2018-2019 рр. Також за відповідними адресами сервіс наводить перелік квартир, які на даний момент мають найбільшу по будинку заборгованість за послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води.

Напередодні початку опалювального сезону 2018-2019 рр. «Полтаватеплоенерго» провело аналіз та підсумувало стан розрахунків мешканців житлових будинків Полтави та чотирьох райцентрів області за вже спожиті послуги підприємства...


Архiв новин

«    Ноябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30