2018-07-26
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: ЧЕРЕЗ МЕСЕНДЖЕРИ VIBER І TELEGRAM ПЕРЕДАВАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ ШВИДКО ТА ЗРУЧНО
Серед споживачів послуг обласного комунального підприємства «Полтаватеплоенерго» все більшої популярності набирає спосіб передачі показників приладів обліку за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram.
Наприкінці кожного місяця абонентська служба «Полтаватеплоенерго» нагадує споживачам про необхідність вчасної передачі показників лічильників. Адже саме за такої умови нарахування за послуги підприємства, відображені в рахунках, будуть відповідати фактичному обсягу споживання. А оскільки до споживачів належать люди різних вікових груп, то теплоенергетики пропонують найрізноманітніші способи передачі показників, список яких нещодавно розширився чат-ботами у месенджерах Viber і Telegram.
Як відшукати чат-боти «Полтаватеплоенерго» у Viber і Telegram?
Щоб передати показники через мобільні додатки, слід знайти чат-бот за ім’ям PoltavaTE_Bot:
— у месенджері Viber його необхідно шукати в категорії паблік акаунтів, ввівши назву в рядок пошуку:
— в Telegram достатньо просто скористатися загальним рядком пошуку або перейти за посиланням: https://t.me/PoltavaTE_bot.
У чому перевага використання чат-ботів?
Споживачі «Полтаватеплоенерго» і раніше могли передавати показники індивідуальних приладів обліку (лічильників) через месенджери, відправляючи повідомлення на номер (050) 303-34-02. Але у такому разі:
— споживач не застрахований від помилки через неуважність при внесенні даних;
— обробка таких повідомлень неможлива без участі оператора.
Натомість використання чат-ботів при передачі показників лічильників дозволяє в автоматизованому режимі миттєво перевіряти їх на наявність технічних чи інших помилок та прискорює їх опрацювання.
Як передати показники лічильників через боти?
1. Знайдіть бот у вибраному месенджері за іменем PoltavaTE_Bot, як було описано вище.
2. Напишіть боту повідомлення «Привіт» («Hello» або «Привет»). Він привітається у відповідь і покаже варіанти подальших дій. З них оберіть опцію «Додати особовий рахунок».
3. Впишіть номер особового рахунка із щомісячної платіжки за послуги теплопостачання з обов’язковим дотриманням формату розділових знаків та без пробілів (наприклад, 79-9871-33-0). Для вводу використовуйте лише цифри 0-9 та знак «-».
4. Бот запитає про правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Перевірте її та оберіть опцію «Адреса вірна» або «Адреса невірна».
5. Якщо вказана адреса вірна, бот відзвітує про встановлені за нею вузли обліку та останні внесені показники.
6. Вкажіть та підтвердьте передачу поточних показників лічильників, згідно з якими відбудеться нарахування за послуги «Полтаватеплоенерго».
Актуальними лишаються й інші способи передачі показників, що були запроваджені раніше:
1. Онлайн-сервіс «Передати показники лічильника» сайту підприємства без необхідності реєстрації;
2. Сервіс «Особистий кабінет споживача»;
3. Цілодобовий багатоканальний автовідповідач: (0532) 510-445;
4. Номери інформаційно-довідкової лінії, яка працює лише в робочий час: (0532) 510-455 (багатоканальний), (050) 303-34-02 та (067) 503-00-35.
Прес-служба «Полтаватеплоенерго»