Полтавці почали передавати показники лічильників гарячої води через Telegram та Viber

2018-07-30  
 

 
 

ПОЛТАВЦІ ПОЧАЛИ ПЕРЕДАВАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ЧЕРЕЗ TELEGRAM ТА VIBER


Полтавка Аліна Ардатова мешкає у цій багатоповерхівці. Показники лічильників за воду передає особисто, прийшовши до абонентської служби:
— Я звикла, що краще сама зніму показники. Прийду, віддам квитанцію, в якій зазначені показники і по квитанції буду сплачувати.

Пенсіонер Микола Новіков показники з лічильників гарячої води передає телефоном. Інтернет-сервісам не довіряє:
— Я телефоную й передаю. У мене гарячої води 3 куби на місяць. Холодної, може й 10.

З липня цього року передати показники лічильників гарячої води можна через смартфон - за допомогою месенджера Телеграм. Для цього потрібно знайти аккаунт підприємства, ввести свої дані та адресу.

«Ми автоматизували обробку інформації, яка вноситься через вайбер і телеграм. Були запущені боти, які дають можливість передавати показники лічильника, але вже з верифікацією, перевіркою інформації, яка передається споживачем»,-  речник «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» Олександр Циганок.

За останній тиждень новою послугою скористалося близько двох сотень полтавців.

Ольга БОЦУЛА, Телеканал «ЛТАВА»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО