«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

2018-07-31  

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
ГРАФІК РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА В ПЕРІОД ФОРМУВАННЯ РАХУНКІВ

Шановні споживачі!

У середу, 1 серпня 2018 року, у зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом липня цього року послуг підприємства абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» прийом споживачів здійснювати не буде (крім юридичних осіб).
 
Шановні споживачі, звертаємо вашу увагу, що на час проведення нарахувань і формування рахунків за послуги підприємства, отримані споживачами у липні цього року, роботу цілодобового он-лайн сервісу офіційного сайту «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» «Особистий кабінет споживача» буде призупинено. 

Користуючись нагодою, абонентська служба підприємства нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) про необхідність своєчасної передачі показників квартирних лічильників води

Приносимо вибачення за можливі незручності.

Абонентська служба
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), № 405 від 14.06.2018, яка набула чинності 11.10.2018, встановлено тарифи на послуги з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води для потреб населення на такому рівні:

 


КОРИСНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

Архiв новин

«    Октябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31