Заступник гендиректора «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» Роман Кашин: «З початку року споживачі заборгували підприємству 170 млн грн»

2018-08-14  


ЗАСТУПНИК ГЕНДИРЕКТОРА «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» РОМАН КАШИН: 
«З ПОЧАТКУ РОКУ СПОЖИВАЧІ ЗАБОРГУВАЛИ ПІДПРИЄМСТВУ 170 МЛН ГРН»

Отримати субсидію на наступний опалювальний сезон полтавці зможуть лише за відсутності заборгованості або укладення договору про поступове погашення боргу. Заступник гендиректора із збуту «Полтаватеплоенерго» Роман КАШИН розповів про стан розрахунків населення з підприємством та відшкодування державою наданих пільг і субсидій.

Заступник гендиректора «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» Роман Кашин: «З початку року споживачі заборгували підприємству 170 млн грн»

 

Основне фінансове джерело, за рахунок якого «Полтаватеплоенерго» надає послуги, — кошти, що підприємству сплачують споживачі. Саме від стану розрахунків залежить якість послуг з централізованих опалення та постачання гарячої води і темпи підготовки до наступного опалювального періоду. 

— Минулого опалювального сезону більшість споживачів уже розраховувалася за показниками будинкових теплових лічильників. Це дало їм змогу сплачувати за фактично спожиту теплову енергію. На початок серпня рівень розрахунків населення за поточний рік становить 97,6%. Заборгованість решти населення за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води — 170 млн грн, — пояснює заступник гендиректора із збуту «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин.

Особам, які мають заборгованість, необхідно її погасити або звернутися до абонентської служби «Полтаватеплоенерго» та укласти договір про поступове її погашення. Його наявність дасть можливість і надалі отримувати допомогу від держави у вигляді субсидії.
 

Заступник гендиректора «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» Роман Кашин: «З початку року споживачі заборгували підприємству 170 млн грн»

 

Згідно з постановою Кабміну №329 від 1 травня 2018 року, порядок призначення субсидій на відшкодування оплати комунальних послуг дещо змінився. Зокрема, їх перерахунок тепер проводиться не раз, а двічі на рік — у травні та жовтні. 

Якщо з оплати обов’язкової частки платежу за надані послуги субсидіанти мають заборгованість у сумі понад 340 грн, то субсидія не перепризначається. Але вона зберігатиметься, якщо споживач погасить борг протягом двох місяців. Поновити її можна й пізніше, але за умови врегулювання заборгованості. Проте в цьому випадку перепризначення субсидії відбудеться з місяця врегулювання.

— Протягом минулого опалювального періоду субсидію отримували 42 тисячі домогосподарств. Це майже кожен другий полтавець. У міжопалювальний період їхнє число зменшилося, оскільки в цей час підприємство надає лише послуги з централізованого постачання гарячої води. Тож нині приблизно 9,2 тисячі сімей, або 10% від загальної кількості споживачів «Полтаватеплоенерго», отримують субсидію, — зазначає Роман Кашин.

На кінець опалювального періоду заборгованість держбюджету з відшкодування пільг та субсидій, наданих населенню за послуги підприємства, становила близько 73 млн грн. На початок серпня борг держави перед «Полтаватеплоенерго» за вже надані субсидіантам послуги становить 21,4 млн  грн, на компенсацію пільг — 5,4 млн грн.

Прес-служба ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Кожен споживач послуг «Полтаватеплоенерго», чия оселя оснащена індивідуальними (квартирними) лічильниками гарячої води, кожні три-чотири роки зіштовхується з питанням необхідності їх Держповірки. Полтавці регулярно звертаються до підприємства з проханням пояснити, де можна повірити лічильники, як проходить ця процедура та скільки вона коштує. Відповіді на ці запитання читайте нижче.

На сьогодні з понад 200 тис полтавців, котрі користуються послугами «Полтаватеплоенерго», послугу з централізованого постачання гарячої води отримують майже 150 тис. Обліковано споживають гарячу воду майже 52 тис домогосподарств нашого міста, що складає майже 78% від загальної їх кількості... 


КОРИСНО


Вже зараз за допомогою он-лайн сервісу офіційного сайту підприємства «Мапи комерційного обліку» можна дізнатися загальну заборгованість мешканців житлових будинків Полтави та чотирьох райцентрів області за послуги «Полтаватеплоенерго». Інформація, представлена на мапі, відповідає початку опалювального сезону 2018-2019 рр. Також за відповідними адресами сервіс наводить перелік квартир, які на даний момент мають найбільшу по будинку заборгованість за послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води.

Напередодні початку опалювального сезону 2018-2019 рр. «Полтаватеплоенерго» провело аналіз та підсумувало стан розрахунків мешканців житлових будинків Полтави та чотирьох райцентрів області за вже спожиті послуги підприємства...


Архiв новин

«    Ноябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30