У Полтаві на фінішну пряму вийшла підготовка до нового опалювального сезону

2018-09-05  


У ПОЛТАВІ НА ФІНІШНУ ПРЯМУ ВИЙШЛА ПІДГОТОВКА ДО НОВОГО ОПАЛЮВАЛЬНОГО СЕЗОНУ

Протягом весни-літа на обласному комунальному підприємстві «Полтаватеплоенерго» реконструювали теплові мережі, проводили гідравлічні випробування, ремонтували котли та інше технологічне обладнання. На всі ці потреби запланували 12 млн гривень. Коли варто очікувати подачі тепла до осель полтавців та чи готові будинки приймати його - дізнавалася Крістіна Брігіда.


Котельня по провулку Космічному забезпечує теплом та гарячою водою 82 житлових будинки, три дитячих садочки та три школи у мікрорайоні Половки. Влітку її, як і решту 89 котелень «Полтаватеплоенерго», готували до опалювального сезону.

Владислав Сухіна, майстер третього теплового району
— Були проведені роботи з підготовки котельні до роботи в безаварійному режимі. Були проведені випробування на міцність та щільність теплових мереж. Це основне. І потім ремонт та ревізія обладнання даної котельні.

Після таких робіт усі котельні перевіряються комісією підприємства, яка й підтверджує їхню готовність до роботи в холодну пору року. На сьогодні понад 95% теплового господарства міста і 4 районних центрів вже готові до опалювального сезону 2018-2019 років. 

Володимир Пасічко, головний інженер ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
— Станом на сьогодні виконана реконструкція близько 1 км теплових мереж, відремонтовано майже 40 котлів, 22 насоси різних марок та потужностей. Виконана заміна 1,5 км аварійних теплових мереж, які виявлені під час щорічних гідравлічних випробувань.

На цьогорічну підготовчу кампанію підприємство запланувало спрямувати 12 млн гривень. Вартість вже виконаних робіт перевищила 8 млн грн. Проте цього, говорить головний інженер Володимир Пасічко, недостатньо. Причина - гостра нестача обігових коштів через постійне недофінансування державою пільг та субсидій за вже надані населенню послуги. До того ж, чинний для «Полтаватеплоенерго» тариф на теплову енергію є сезонним. 

Володимир Пасічко, головний інженер ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
— Споживачі сплачують за послуги з теплопостачання лише в опалювальний період. Наслідком таких платежів є те, що в міжопалювальний період у нас зменшуються обсяги надходження коштів і їх навіть недостатньо для виплати заробітної плати. Тому вся ремонтна кампанія здійснюється за рахунок залучених коштів. В першу чергу це - кредитні кошти. І зрозуміло, що за ці кошти багато не зробиш.

Ситуацію, продовжує Володимир Пасічко, могло б виправити встановлення двоставкового тарифу, який складається з двох частин. Перша - умовно змінна. Вона відображає здебільшого кількість спожитих енергоносіїв. Її населення сплачує тільки тоді, коли ці енергоносії споживаються, - в опалювальний сезон. Друга - умовно постійна. Сюди входять витрати на сплату податків та бюджетних зборів, проведення ремонтних робіт тощо. Цю частину споживачі сплачують рівномірно впродовж усього року. 

Попри всі труднощі, «Полтаватеплоенерго» вже готове подавати тепло до осель полтавців. Але далеко не всі внутрішньобудинкові мережі житлового фонду міста можуть його прийняти. На сьогодні лише 84% багатоповерхівок, що перебувають у зоні відповідальності ЖЕО-2, готові до нового опалювального сезону. А про стан готовності ОСББ, житлово-будівельних кооперативів і відомчого житлового фонду взагалі прозвітували одиниці. Проблем із підготовкою до зими не мають лише дитячі садки, школи та лікарні.

Початку ж опалювального сезону у Полтаві очікують традиційно у жовтні. Коли середньодобова температура повітря протягом трьох діб поспіль буде нижчою за +8 градусів.

Крістіна БРІГІДА, телеканал «Місто»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» запрошує на роботу адміністратора баз даних (далі — БД) інформаційної системи служб збуту...


КОРИСНО

За підсумками минулого опалювального сезону майже кожен другий споживач «Полтаватеплоенерго» при оплаті послуг з централізованого опалення і постачання гарячої води користувався допомогою держави у вигляді субсидії. Влітку цього року число отримувачів зменшилося, проте для багатьох відвідувачів абонентської служби підприємства питання субсидій постійно залишаються актуальними. Тому ця інформація передусім для них...
 

Архiв новин

«    Сентябрь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30