2018-10-16
ЯК ОПЛАТИТИ РАХУНОК «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ЗА ДОПОМОГОЮ ОН-ЛАЙН СЕРВІСУ «ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СПОЖИВАЧА»?
Сервіс «Особистий кабінет споживача» набирає все більшої популярності серед користувачів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго». Уже понад 22 тисячі споживачів послуг підприємства відчули на собі всі переваги користування цим цілодобовим ресурсом. Адже він пропонує чимало можливостей. За його допомогою можна слідкувати за станом поточного рахунку, дізнатися про кількість зареєстрованих осіб та розмір опалювальної площі. Також тут є змога звернутися до підприємства із запитанням, замовити щомісячне надходження рахунку на електронну скриньку та оплатити його через запропоновані платіжні системи.
Щоб оплатити рахунок від «Полтаватеплоенерго» через «Особистий кабінет споживача», необхідно здійснити 6 простих кроків:
Крок 1. Зайдіть на сайт «Полтаватеплоенерго»;
Крок 2. Зайдіть на сторінку сервісу «Особистий кабінет споживача» (http://abon.te.pl.ua/);
Крок 3. Увійдіть у сервіс;
Крок 4. У нижньому правому куті побачите, скільки маєте сплатити, і варіанти платіжних систем. Оберіть, наприклад, «Приват24»;
Крок 5. Введіть свій пароль та логін сервісу «Приват24»;
Крок 6. Натисніть кнопку «Підтвердити».
Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» — це зручно, швидко, актуально і сучасно.
Прес-служба «Полтаватеплоенерго».