«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передача показників лічильників у Viber – просто, швидко та зручно!

2018-12-26  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: ПЕРЕДАЧА ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ У VIBER – ПРОСТО, ШВИДКО ТА ЗРУЧНО!

До 28 грудня включно триватиме цього місяця передача показників лічильників гарячої води та теплової енергії за допомогою всіх наявних сервісів. Один з найзручніших способів передати показники — за допомогою чат-боту у месенджері Viber, який у травні цього року запровадило обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго».

Передати їх слід вчасно, аби актуальні показники були відображені у рахунках за поточний розрахунковий місяць, а нараховані суми — відповідали фактично спожитим послугам у розрахунковому періоді.

Один з найпростіших та найбезпечніших способів передачі – за допомогою чат-боту у месенджері Viber з мобільного телефону чи комп’ютера. Зробити це можна у 6 кроків:


Крок 1. Знайдіть бот у паблік аккаунтах Viber за іменем — PoltavaTE_Bot.
Крок 2. Напишіть «Привіт» і оберіть опцію «Додати особовий рахунок».
Крок 3. Впишіть номер особового рахунку, який зазначений в рахунку на оплату послуг теплопостачання, наприклад, «79-987-33-0». Для вводу необхідно використовувати лише цифри 0-9, знак «-» та взагалі не використовувати пробілів.
Крок 4. Бот запитає вас про правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Оберіть опцію «Адреса вірна» або ж «Адреса невірна» — у цьому разі знову перейдіть до Кроку 3.
Крок 5. Якщо ж вказана адреса вірна, бот відзвітує про встановлені вузли обліку й останній внесений показник.
Крок 6. Внесіть поточний показник лічильника.


Трапляється, що в силу різних причин споживачі не користуються чат-ботом у Viber. У такому випадку показники індивідуальних лічильників можна надіслати звичайним Viber-повідомленням на номер: (050) 303-34-02. Попередньо радимо додати зазначений номер до списку своїх контактів, зберігши його у телефоні.

Аби інформація з вашого повідомлення могла бути коректно опрацьована, вона обов’язково повинна містити дані про:

1. ПІБ зареєстрованої особи;
2. адресу помешкання, у якому встановлено лічильник(и);
3. номер особового рахунку;
4. поточні показники індивідуальних лічильників гарячої води (із зазначенням місця їх встановлення) чи теплової енергії.

Детальніше про кожен із запропонованих шляхів передачі можна дізнатися тут: https://bit.ly/2Lu75Go 

Передача показників лічильників у Viber – просто, швидко та зручно!

Прес-служба ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.