21 жовтня 2011 р. // 09:51
З приходом осені, зі зниженням температури всіх цікавить питання — чого очікувати в новому опалювальному сезоні, адже прихід зими та подальше зниження температури повітря вже не за горами. От лише сезон є новим, а проблеми з якими зіштовхується підприємство,— залишаються старими.
Основною, у підготовці підприємства до опалювального сезону та його безаварійному проведенні,— є проблема платіжної дисципліни за отримані послуги з боку населення. Заборгованість за послуги теплопостачання даної категорії споживачів з початку поточного року зросла на 1,1 млн.грн. і станом на 1 жовтня складає 52,2 млн.грн. Потрібно відзначити, що рівень розрахунків значно знизився в серпні - вересні поточного року. Як наслідок, поряд з вже традиційними методами впливу на боржників, підприємство змушене в черговий раз посилити позовну діяльність зі стягнення заборгованості. Статистика заборгованості, нажаль, невтішна,— боржники здебільшого люди не бідні. Отже, вже вкотре, наголошуємо — шановні споживачі обласного підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО», при наявності у Вас заборгованості за отримані послуги теплопостачання, знайдіть можливість звернутися до абонентської служби підприємства (м. Полтава, вул. Жовтнева 64, зупинка транспорту «5-та школа») і наші фахівці підкажуть Вам шляхи виходу із ситуації, що склалася; в іншому випадку — борги стягуються примусово у судовому порядку. Ці та ряд інших непопулярних заходів — не забаганка підприємства, а вимоги які перед нами ставить сьогодення і єдина можливість забезпечити стабільність роботи підприємства в опалювальному сезоні 2011 / 2012 рр.
Звертаємо увагу, що в міжопалювальний період не отримували послугу централізованого гарячого водопостачання мешканці гуртожитків ДП «Полтаваагротранс-житло», ПАТ «Полтаваагротранс», що по вул. К.Шосе 56, та ДП «Продмашжитло» по вул. Курчатова 18. Проблемним для них буде і отримання послуг централізованого опалення в нинішньому опалювальному сезоні.
Не розпочався опалювальний сезон і для окремих неплатників, квартири яких за борги були від’єднанні від будинкової мережі.
Часто заборгованість за послуги теплопостачання виникає виключно через брак коштів у споживачів — 14 липня 2010 року Кабінетом Міністрів України було винесено постанову № 621 «Про посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг». Відповідно до вказаної постанови, спрощено процедуру надання субсидій населенню, тому рекомендуємо споживачам, які потребують державної допомоги в оплаті комунальних послуг, своєчасно звертатись до територіальних управлінь соціального захисту.
Ну а для сумлінних платників за отримані послуги, серед населення міста та області, розіграші цінних призів та інші цікаві акції від обласного підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» і надалі будуть залишатися гарною традицією...
Адміністрація ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
За матеріалами: Інтернет видання Полтавської області 'Репортер Полтава'
Адреса ресурсу: http://reporter.pl.ua/
Адреса матеріалу: http://reporter.pl.ua/novini/podiyi/3525-do-uvagy-abonentiv-oblasnogo-pidpryemstva-poltavateploenergo