«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Рахунки за квітень — уже в «Особистому кабінеті споживача»

2019-05-06  
 
 
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Рахунки за квітень — уже в «Особистому кабінеті споживача»

   

Щомісяця на час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє свою роботу. Зараз цей он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства уже працює у звичному режимі та містить рахунки за квітень цього року.
 
 

Кожного місяця, коли фахівці абонентської служби «Полтаватеплоенерго» проводять нарахування за спожиті послуги підприємства, цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» офіційного сайту підприємства призупиняє свою роботу. Це викликане необхідністю синхронізувати дані, внесені користувачами сервісу, з абонентською базою «Полтаватеплоенерго».

На сьогодні доступ до «Особистого кабінету споживача» відновлено, і його користувачі вже можуть ознайомитися з рахунками за квітень цього року. Зробити це можна, увійшовши до розділу «Рахунки на оплату». У таблиці поряд із назвою місяця користувач знайде дві позначки: «Завантажити» і «Переглянути». Він може виконати будь-яку з цих дій залежно від того, як він хотів би ознайомитись із рахунком (завантажити PDF-версію на комп’ютер чи переглянути он-лайн).

Нагадуємо, що віднедавна рахунки за послуги «Полтаватеплоенерго» були розділені. Тож і в таблиці буде не один, а два квітня, адже до кожної назви місяця приєднаний рахунок: окремо за централізоване опалення і окремо за постачання гарячої води. 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Рахунки за квітень — уже в «Особистому кабінеті споживача»

 


Ще один із способів отримувати інформацію про нарахування, не чекаючи поштової доставки паперових рахунків, — замовлення рахунка на електронну скриньку.

Для цього слід у розділі «Обліковий запис» клікнути на «Редагувати обліковий запис», знайти опцію «Рахунок на електронну пошту» і клікнути на «Так». Натиснувши на кнопку «Надіслати», користувач підтвердить своє рішення і почне отримувати від «Полтаватеплоенерго» листи з рахунками щомісяця незалежно від традиційної доставки рахунків.

Якщо ж рахунки на електронну скриньку не надходять, варто перевірити папку «Спам». Часто масові розсилки з однієї адреси (як і у випадку з рахунками від «Полтаватеплоенерго») потрапляють саме туди. Щоб цього уникнути в майбутньому, необхідно позначити лист від підприємства як «Не спам» і додати адресу abon@pte.poltava.ua до адресної книги.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Рахунки за квітень — уже в «Особистому кабінеті споживача»


Детальні інструкції, як переглянути рахунки від «Полтаватеплоенерго» та замовити їх доставку на e-mail, можна знайти тут.

 

  

Прес-служба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО