2019-06-05
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»
Хоча опалювальний сезон і лишився позаду, споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» продовжують отримувати від підприємства рахунки — за постачання гарячої води. Однак фахівці підприємства, як завжди, пропонують не чекати візиту листоноші. З розміром нарахувань можна ознайомитися в цілодобовому он-лайн сервісі «Особистий кабінет споживача».
На час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє свою роботу, щоб фахівці абонентської служби підприємства мали змогу синхронізувати внесені в нього дані з абонентською базою «Полтаватеплоенерго». Однак зараз доступ до цього сервісу відновлено, тож кожен зареєстрований користувач може увійти до нього й переглянути рахунок за отриману в травні послугу з постачання гарячої води.
«Особистий кабінет споживача» містить два варіанти, як ознайомитися з рахунком: завантажити його в PDF-форматі на комп’ютер або ж переглянути он-лайн. І те, й інше можна зробити, увійшовши до розділу «Рахунки на оплату» (цей розділ відкривається першим після введення користувачем даних для входу). Рахунок за травень прикріплений до відповідного місяця в таблиці. А поряд з назвою місяця споживач знайде дві позначки, які демонструють операції, що їх можна виконувати з рахунком: «око» — для перегляду он-лайн, «стрілка вниз» — для завантаження.
Зверніть увагу: в опалювальний сезон назви місяців дублювалися і до кожної з них був прикріплений окремий рахунок — за централізоване опалення та за постачання гарячої води. Уже з травня й аж до початку наступного опалювального періоду цифри в таблиці будуть лише біля однієї назви місяця, тому що рахунок формується тільки один — за гаряче водопостачання (за умови, що ця послуга споживачеві надається).
Ще один із способів отримувати інформацію про нарахування, не чекаючи поштової доставки паперових рахунків, — замовлення щомісячної доставки рахунка на електронну скриньку.
Щоб кожного місяця отримувати електронну версію рахунка на e-mail, споживачеві необхідно в розділі «Обліковий запис» клікнути на «Редагувати обліковий запис», знайти опцію «Рахунок на електронну пошту» і клікнути на «Так». Щоб зміни почали діяти, слід натиснути «Надіслати». Після цього рахунки від «Полтаватеплоенерго» незалежно від традиційної доставки на початку кожного місяця надходитимуть на вказану при реєстрації електронну адресу.
Якщо ж споживач замовив доставку рахунків на електронну скриньку, однак вони не надходять, варто перевірити папку «Спам». Листи з рахунками «Полтаватеплоенерго» надсилає всім споживачам з однієї адреси, а такі масові розсилки поштові сервіси нерідко розцінюють як шкодочинні. Тому й відправляють рахунки у спам. Щоб у майбутньому не мати проблем з такими листами, рекомендуємо зробити підказку своєму поштовику: позначити лист від підприємства як «Не спам» і додати адресу abon@pte.poltava.ua до адресної книги.
Відео з детальними інструкціями, як переглянути рахунки від «Полтаватеплоенерго» та замовити їх доставку на e-mail, можна знайти на офіційному сайті підприємства і на його сторінці у Facebook.
Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача»— це просто, швидко та зручно!
Прес-служба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».