«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»

2019-06-05 
 
 
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»

   

Хоча опалювальний сезон і лишився позаду, споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» продовжують отримувати від підприємства рахунки — за постачання гарячої води. Однак фахівці підприємства, як завжди, пропонують не чекати візиту листоноші. З розміром нарахувань можна ознайомитися в цілодобовому он-лайн сервісі «Особистий кабінет споживача».
 
 

На час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє свою роботу, щоб фахівці абонентської служби підприємства мали змогу синхронізувати внесені в нього дані з абонентською базою «Полтаватеплоенерго». Однак зараз доступ до цього сервісу відновлено, тож кожен зареєстрований користувач може увійти до нього й переглянути рахунок за отриману в травні послугу з постачання гарячої води.

«Особистий кабінет споживача» містить два варіанти, як ознайомитися з рахунком: завантажити його в PDF-форматі на комп’ютер або ж переглянути он-лайн. І те, й інше можна зробити, увійшовши до розділу «Рахунки на оплату» (цей розділ відкривається першим після введення користувачем даних для входу). Рахунок за травень прикріплений до відповідного місяця в таблиці. А поряд з назвою місяця споживач знайде дві позначки, які демонструють операції, що їх можна виконувати з рахунком: «око» — для перегляду он-лайн, «стрілка вниз» — для завантаження.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»


Увага!Зверніть увагу: в опалювальний сезон назви місяців дублювалися і до кожної з них був прикріплений окремий рахунок — за централізоване опалення та за постачання гарячої води. Уже з травня й аж до початку наступного опалювального періоду цифри в таблиці будуть лише біля однієї назви місяця, тому що рахунок формується тільки один — за гаряче водопостачання (за умови, що ця послуга споживачеві надається).

Ще один із способів отримувати інформацію про нарахування, не чекаючи поштової доставки паперових рахунків, — замовлення щомісячної доставки рахунка на електронну скриньку.

Щоб кожного місяця отримувати електронну версію рахунка на e-mail, споживачеві необхідно в розділі «Обліковий запис» клікнути на «Редагувати обліковий запис», знайти опцію «Рахунок на електронну пошту» і клікнути на «Так». Щоб зміни почали діяти, слід натиснути «Надіслати». Після цього рахунки від «Полтаватеплоенерго» незалежно від традиційної доставки на початку кожного місяця надходитимуть на вказану при реєстрації електронну адресу.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»


Увага!Якщо ж споживач замовив доставку рахунків на електронну скриньку, однак вони не надходять, варто перевірити папку «Спам». Листи з рахунками «Полтаватеплоенерго» надсилає всім споживачам з однієї адреси, а такі масові розсилки поштові сервіси нерідко розцінюють як шкодочинні. Тому й відправляють рахунки у спам. Щоб у майбутньому не мати проблем з такими листами, рекомендуємо зробити підказку своєму поштовику: позначити лист від підприємства як «Не спам» і додати адресу abon@pte.poltava.ua до адресної книги.

Відео з детальними інструкціями, як переглянути рахунки від «Полтаватеплоенерго» та замовити їх доставку на e-mail, можна знайти на офіційному сайті підприємства і на його сторінці у Facebook.


Прес-служба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
До уваги мешканців житлових будинків, у яких надається послуга з централізованого постачання гарячої води, а також власників (співвласників) приміщень у таких будинках!


Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (далі — Закон) на оператора зовнішніх інженерних мереж строком до серпня 2019 року покладено обов’язок забезпечити оснащення будівель вузлами комерційного обліку гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

  
 

Комерційний облік теплової енергії, що використовується для централізованого опалення житлового фонду міста, уже практично забезпечений, і більшість полтавців до нього вже звикла. Однак чинним законодавством передбачений іще й комерційний облік гарячої води. Нещодавня наша публікація щодо забезпечення цього виду обліку показала неабияку зацікавленість споживачів послуг підприємства цією темою. Відповіді на основні запитання споживачів щодо процедури встановлення будинкових лічильників гарячої води — у матеріалі нижче...


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Протягом цього міжопалювального періоду багатоповерхівки Полтави буде обладнано будинковими лічильниками гарячої води 

Будинкові лічильники гарячої води 

Як здійснюватиметься комерційний облік гарячої води у житлових будинках обласного центру та що у зв’язку з цим зміниться для споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», розповів начальник служби контролю за збутом теплової енергії підприємства Віктор ІВАНЧЕНКО...

 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого більшість котелень і центральних теплових пунктів «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що згідно з графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, — читайте нижче.


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.