«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»

2019-06-05 
 
 
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»

   

Хоча опалювальний сезон і лишився позаду, споживачі послуг «Полтаватеплоенерго» продовжують отримувати від підприємства рахунки — за постачання гарячої води. Однак фахівці підприємства, як завжди, пропонують не чекати візиту листоноші. З розміром нарахувань можна ознайомитися в цілодобовому он-лайн сервісі «Особистий кабінет споживача».
 
 

На час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє свою роботу, щоб фахівці абонентської служби підприємства мали змогу синхронізувати внесені в нього дані з абонентською базою «Полтаватеплоенерго». Однак зараз доступ до цього сервісу відновлено, тож кожен зареєстрований користувач може увійти до нього й переглянути рахунок за отриману в травні послугу з постачання гарячої води.

«Особистий кабінет споживача» містить два варіанти, як ознайомитися з рахунком: завантажити його в PDF-форматі на комп’ютер або ж переглянути он-лайн. І те, й інше можна зробити, увійшовши до розділу «Рахунки на оплату» (цей розділ відкривається першим після введення користувачем даних для входу). Рахунок за травень прикріплений до відповідного місяця в таблиці. А поряд з назвою місяця споживач знайде дві позначки, які демонструють операції, що їх можна виконувати з рахунком: «око» — для перегляду он-лайн, «стрілка вниз» — для завантаження.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»


Увага!Зверніть увагу: в опалювальний сезон назви місяців дублювалися і до кожної з них був прикріплений окремий рахунок — за централізоване опалення та за постачання гарячої води. Уже з травня й аж до початку наступного опалювального періоду цифри в таблиці будуть лише біля однієї назви місяця, тому що рахунок формується тільки один — за гаряче водопостачання (за умови, що ця послуга споживачеві надається).

Ще один із способів отримувати інформацію про нарахування, не чекаючи поштової доставки паперових рахунків, — замовлення щомісячної доставки рахунка на електронну скриньку.

Щоб кожного місяця отримувати електронну версію рахунка на e-mail, споживачеві необхідно в розділі «Обліковий запис» клікнути на «Редагувати обліковий запис», знайти опцію «Рахунок на електронну пошту» і клікнути на «Так». Щоб зміни почали діяти, слід натиснути «Надіслати». Після цього рахунки від «Полтаватеплоенерго» незалежно від традиційної доставки на початку кожного місяця надходитимуть на вказану при реєстрації електронну адресу.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Травневі рахунки — уже в «Особистому кабінеті споживача»


Увага!Якщо ж споживач замовив доставку рахунків на електронну скриньку, однак вони не надходять, варто перевірити папку «Спам». Листи з рахунками «Полтаватеплоенерго» надсилає всім споживачам з однієї адреси, а такі масові розсилки поштові сервіси нерідко розцінюють як шкодочинні. Тому й відправляють рахунки у спам. Щоб у майбутньому не мати проблем з такими листами, рекомендуємо зробити підказку своєму поштовику: позначити лист від підприємства як «Не спам» і додати адресу abon@pte.poltava.ua до адресної книги.

Відео з детальними інструкціями, як переглянути рахунки від «Полтаватеплоенерго» та замовити їх доставку на e-mail, можна знайти на офіційному сайті підприємства і на його сторінці у Facebook.


Прес-служба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО