«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: З 1 жовтня цього року змінено порядок отримання пільг у грошовій формі

2019-10-01  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
З 1 ЖОВТНЯ ЦЬОГО РОКУ ЗМІНЕНО ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ У ГРОШОВІЙ ФОРМІ

Управління соціального захисту населення будуть автоматично нараховувати пільгу в грошовій безготівковій формі без додаткових звернень пільговика, а за його заявою — готівкою.

З 1 жовтня цього року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України пільги на оплату житлово-комунальних послуг надаються у грошовій (готівковій та безготівковій) формі.

 Звертаємо увагу, що розмір пільгової знижки на оплату житлово-комунальних послуг у межах встановлених соціальних нормативів залишається незмінним.

 

Щоб отримати пільги в готівковій формі з початку опалювального періоду, споживачеві необхідно до 15 жовтня подати до управління соцзахисту відповідну заяву. 

У безготівковій формі пільги призначаються автоматично, без звернення пільговиків.

Кошти за надані пільги у безготівковій формі (у межах загальної суми пільг, визначених законодавством) перераховуються надавачам послуг через АТ«Ощадбанк» щомісячно (до 18 числа наступного місяця) у встановленій законодавством послідовності:

1) централізоване опалення,
2) постачання гарячої води,
3) централізоване водопостачання та водовідведення,
4) електропостачання,
5) газопостачання для приготування їжі та підігріву води,
6) вивезення побутових відходів,
7) послуги з управління багатоквартирним будинком.

Протягом доби після перерахування коштів АТ«Ощадбанк» направить пільговику СМС-повідомлення із зазначенням інформації про суми, які необхідно сплатити за кожним видом послуги.

 Пільговики зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми пільги, перерахованої надавачам послуг у безготівковій формі (сума зазначається в СМС-повідомленні) або виплаченої пільговикам готівкою.


Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО