‹‹ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО›› НАГАДУЄ: Оплачувати рахунки підприємства необхідно своєчасно та у повному обсязі

2019-11-18  


ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО›› НАГАДУЄ:
РОЗРАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ПІДПРИЄМСТВА СЛІД ПРОВОДИТИ СВОЄЧАСНО ТА У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ

Вчасна оплата споживачами отриманих від «Полтаватеплоенерго» послуг дасть змогу підприємству розраховуватися за енергоносії та постійно працювати над покращенням теплопостачання. Сплачувати за централізоване опалення і гарячу воду необхідно повністю і до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим. 

Кожен місяць для працівників абонентської служби «Полтаватеплоенерго» починається однаково: у перший робочий день прийом споживачів не проводиться, оскільки в цей час здійснюються нарахування за спожиті протягом попереднього місяця послуги. Ці нарахування відображаються в щомісячних рахунках, які споживачі отримують поштою на адресу, де надаються послуги. 

Проте чимало споживачів прагне ознайомитися з розміром нарахувань та оплатити отримані послуги іще до того, як паперовий рахунок надійде поштою. Адже традиційна доставка рахунків відбувається, як правило, у другій декаді кожного місяця. Тож підприємство охоче пропонує інші способи, як дізнатися вартість послуг за підсумками розрахункового місяця. Так, уже за лічені дні після проведення нарахувань в «Особистому кабінеті споживача» (https://abon.te.pl.ua/) можна ознайомитися з рахунками он-лайн або замовити їх доставку на електронну скриньку. Чимало споживачів традиційно отримує відомості про нарахування телефоном, звертаючись на інформаційно-довідкову лінію, або під час особистого візиту до абонентської служби

Усі ці способи доступні для споживачів, аби кожен з них у будь-який час міг дізнатися розмір нарахувань і своєчасно оплатити послуги підприємства, які отримало його домогосподарство.

Відповідно до п. 18 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630, розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Відповідно оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем). Ці ж самі умови здійснення розрахунків з підприємством зазначені і в п. 10 договору про надання послуг з централізованого опалення і централізованого постачання гарячої води, який «Полтаватеплоенерго» укладає з власником кожної оселі, яка користується його послугами.

Кошти, які підприємство отримує від споживачів, спрямовуються на розрахунки «Полтаватеплоенерго» з постачальниками енергоносіїв (природного газу та електричної енергії), на виконання поточних та капітальних ремонтів і на підготовку теплового господарства міста до роботи в холодну пору року. Тож можливість підприємства якісно провести підготовку до опалювального періоду та стабільно і безперебійно надавати послуги вже зараз напряму залежить від сумлінності споживачів і їх відповідального ставлення до питань розрахунків за отримані послуги.

Якщо ж споживач не поспішає оплачувати рахунки у терміни, передбачені чинним законодавством, і накопичує борги, він автоматично втрачає право на допомогу від держави на сплату комунальних послуг у вигляді субсидії. До того ж підприємство змушене звертатися до суду для примусового стягнення заборгованості. Звісно, така ситуація небажана для жодної зі сторін, а особливо для споживача. Адже до суми самої заборгованості додаються витрати на оплату судового збору, погашення інфляційних втрат, 3% річних і пені.

 Окремо хочемо звернути увагу споживачів на абсолютну необґрунтованість міфу, що з часом борги «спишуться» і вживати будь-яких дій для їх сплати не обов'язково. Така думка може виникнути лише у громадян, які не знайомі з порядком стягнення заборгованості відповідно до Закону України «Про виконавче провадження».

Згідно з його положеннями, для виконання рішень суду про стягнення заборгованості, що набрали законної сили, державні виконавці застосовують заходи примусового стягнення.

Одним із таких заходів примусового виконання судових рішень є звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи боржника до повного погашення присудженої судом заборгованості. Одночасно державним виконавцем відділу державної виконавчої служби накладається арешт на рахунки боржника, які призначені для виплати заробітної плати, пенсії, стипендії тощо.

Також до боржників може застосовуватися тимчасова заборона виїзду за кордон, що передбачено Законом України «Про виконавче провадження». Це може стати проблемою для громадян у період відпусток, під час відряджень та при працевлаштуванні за межами країни. 

Найбільш дієвим заходом, що застосовується до боржника, є арешт його рухомого та нерухомого майна. У цьому випадку боржник може користуватись майном, але не може його відчужувати (продавати). 

Слід також зазначити, що застосування будь-яких примусових заходів не потребує згоди боржника, оскільки проводиться примусове виконання рішень суду, а саме виконавче провадження є завершальною стадією судового провадження.

Законом також передбачена кримінальна відповідальність за невиконання рішення суду згідно зі статтею 382 Кримінального кодексу України, що карається штрафом від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк до трьох років. 


Тож, шановні споживачі, звертаємось до вас із проханням щомісяця до 20 числа розраховуватися за послуги, отримані в попередньому розрахунковому періоді. Це дасть змогу підприємству стабільно функціонувати і забезпечувати вас якісними послугами з теплопостачання у будь-яку пору року.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

Карантинні заходи через пандемію коронавірусу COVID-19 послаблюються. У якому режимі зараз працює абонентська служба підприємства, читайте нижче.

У зв’язку з запровадженням урядом адаптивного карантину до 22 червня включно адміністрацією підприємства вирішується питання відновлення прийому споживачів у приміщенні абонентської служби

Про дату відновлення прийому споживачів буде повідомлено додатково.

Тим часом абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі, надаючи консультації дистанційно...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО