«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Один з найзручніших способів передати показники лічильників — через чат-бот у Viber

2020-01-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Один з найзручніших способів передати показники лічильників — через чат-бот у Viber
Чат-бот у Viber

«Полтаватеплоенерго» пропонує кілька способів передачі показників індивідуальних лічильників теплової енергії та гарячої води. Найпростіший та найбезпечніший з них — через чат-боти у Viber і Telegram. Тож саме чат-ботами підприємство рекомендує скористатися споживачам, щоб передати показники лічильників. Цього місяця це необхідно зробити до 30 січня включно

Увага! 
Нагадуємо, що передавати показники слід вчасно, аби вони були відображені в рахунках за поточний розрахунковий місяць, а нараховані суми відповідали фактично спожитим послугам.

Чому варто обрати чат-бот для передачі показників?

Чат-бот у месенджері Viber уже не перший рік служить добрим помічником споживачам послуг «Полтаватеплоенерго», коли настає період передачі показників лічильників. Якщо на початку його впровадження чат-ботом користувалися одиниці, то зараз кілька тисяч полтавців і мешканців чотирьох райцентрів області, де «Полтаватеплоенерго» надає послуги, щомісяця користуються ним. І вагомі підстави для цього є!

Перевагами чат-боту є те, що за його допомогою показники приладів обліку можна передавати з будь-якого пристрою, на якому встановлений месенджер Viber, і в будь-який зручний для користувача час. Крім того, обробка внесених даних відбувається автоматично з покроковою їх верифікацією, а це запобігає впливу людського фактору при передачі даних до абонентської бази споживачів «Полтаватеплоенерго».

Як користуватися чат-ботом у Viber?

Користуватися чат-ботом PoltavaTE_Bot у месенджері Viber просто і зручно. Потрібно лише уважно читати повідомлення від бота і виконувати дії, які він пропонуватиме:



Крок 1. Знайдіть бот у паблік акаунтах Viber за іменем — PoltavaTE_Bot або перейдіть за посиланням.


Крок 2. Надішліть повідомлення з текстом «Привіт» і оберіть опцію «Додати особовий рахунок».

Крок 3. Введіть номер особового рахунку, який зазначений у рахунку на оплату послуг з теплопостачання: наприклад, «79-987-33-0». Використовуйте лише цифри 0-9, знак «-» і не ставте пробілів.

Крок 4. Бот попросить вас перевірити правильність адреси, за якою вноситимуться показники лічильників. Оберіть опцію «Адреса вірна» або ж «Адреса невірна» (у цьому разі бот поверне вас до кроку 3).

Крок 5. Якщо вказана адреса правильна, бот відзвітує про встановлені вузли обліку й останній внесений показник.

Крок 6. Внесіть поточний показник лічильника.

Якщо ж ви звикли користуватися іншим месенджером, наприклад, Telegram, то і за його допомогою можна передати показники лічильників до абонентської служби «Полтаватеплоенерго». Докладні інструкції користування чат-ботом PoltavaTE_Bot у Telegram дивіться у відео:

 



Передача показників лічильників у месенджерах — просто, швидко та зручно!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

Суми у цьогорічних платіжках за січень порівняно з аналогічним періодом минулого року вже знизилися на 22%. Хоча тариф на послуги підприємства з минулого січня не змінювався. На сьогодні відкритим залишається тільки питання, яким чином проходитиме перерахунок вартості послуг, отриманих споживачами в січні, з урахуванням зниження ціни на природний газ у цьому місяці...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Переважна більшість споживачів уже отримала рахунки підприємства за грудень минулого року, однак у них відсутній перерахунок вартості послуг «Полтаватеплоенерго», анонсований урядовою постановою «Деякі питання нарахування (визначення) плати за теплову енергію та послуги з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води для споживачів у зв’язку із зміною ціни природного газу». Це викликало хвилю звернень полтавців, що користуються послугами підприємства, на його адресу. Щоб прояснити ситуацію, в якій опинилося «Полтаватеплоенерго» і його споживачі, підприємство надає роз’яснення, як буде здійснений перерахунок вартості послуг підприємства за 2019 рік і які чинники впливають на цю процедуру.

Постанова Кабінету Міністрів України №1082 від 24.12.2019 наділяє теплопостачальні підприємства правом приймати рішення щодо зміни вартості послуг з теплопостачання для споживачів у зв’язку зі зміною ціни природного газу, що використовується для виробництва цих послуг. Тож «Полтаватеплоенерго» звернулося до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), з розрахунками тарифів на послуги, які містять коригування вартості природного газу з урахуванням зниження його ціни в період з травня по грудень 2019 року включно. На сьогодні процедура перегляду тарифів для «Полтаватеплоенерго», за якими будуть формуватися рахунки для населення, триває. Підприємство сподівається, що рішення про зміну тарифів буде ухвалене в цьому опалювальному періоді...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Цьогоріч опалювальний сезон у Полтаві розпочався 28 жовтня, найпізніше за останні роки. Проте 2019 рік виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому жовтню прийшов листопад, який також характеризується високими денними температурами зовнішнього повітря. І хоча +10–13°С восени й навесні відчуваються по-різному, варто частіше замислюватись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків у нашому місті. Це і перебування в оселях зробить комфортнішим, й істотно заощадити на опаленні дозволить. Про можливість регулювання обсягів споживання теплової енергії на опалення житлових будинків ми поспілкувалися із заступником генерального директора із збуту «Полтаватеплоенерго» Романом КАШИНИМ... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.


 
 
 
Полтавські теплоенергетики спільно з Державною виконавчою службою продовжують роботу з примусового стягнення заборгованості зі споживачів послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води. Цього разу вирушили в рейд по боржниках разом з державними виконавцями Київського району. Питання до містян – ті самі: стосуються оплати рахунків за використане тепло...

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують: сценарій стягнення заборгованості через суд небажаний ні для підприємства, ні для споживачів. Адже в результаті до суми боргу додаються ще й інфляційні витрати за весь час прострочення, 3% річних і судовий збір. І все це збільшує суму оплати споживача до 30%. Тому вчасно розраховуватися за отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води - найкращий спосіб не допустити виникнення заборгованості. Якщо ж уникнути заборгованості все-таки не вдалося, полтавські теплоенергетики рекомендують не доводити справи до суду варто і знайти шляхи ліквідації боргу якнайшвидше.



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО