«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників необхідно до 30 січня включно

2020-01-28  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
Передати показники лічильників необхідно до 30 січня включно

Кінець кожного місяця для абонентської служби «Полтаватеплоенерго» — гаряча пора, адже в цей час необхідно зібрати всі показники індивідуальних лічильників, щоб потім коректно провести нарахування за підсумками розрахункового періоду.
Передати показники: всі інструменти

Щоб суми у платіжках відповідали фактичному обсягу спожитих послуг у розрахунковому періоді, споживачам слід вчасно передавати показники індивідуальних лічильників. Цього місяця це слід зробити до 30 січня включно.

Для зручності споживачів «Полтаватеплоенерго» розробило кілька шляхів передачі показників:

1. Через чат-боти у месенджерах Viber і Telegram (можна перейти за посиланням або самостійно знайти бот за іменем PoltavaTE_Bot).

2. Через он-лайн сервіси офіційного сайту підприємства:
«Передати показники лічильника» (реєструватися в сервісі не потрібно, але обов’язково слід уважно заповнити всі поля форми);
«Особистий кабінет споживача» (для зареєстрованих користувачів).

3. Зателефонувавши на цілодобовий багатоканальний автовідповідач на номер (0532) 510-445.

4. Зателефонувавши на багатоканальну інформаційно-довідкову лінію: (0532) 510-455 (у робочий час).

Шановні споживачі! Звертаємо вашу увагу, що в період передачі показників телефонні лінії підприємства можуть бути перевантажені. Якщо вам не вдалось додзвонитися, щоб передати показники, рекомендуємо скористатися будь-яким іншим способом. Усі варіанти перевірені та дієві!
 

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Поки в Україні діє карантин, взаємодіяти з підприємством краще дистанційно. Усі можливості для цього є. 
Карантин на підприємстві продовжено
 
Наприкінці березня Кабінет Міністрів України продовжив карантин для боротьби з коронавірусом COVID-19 до 24 квітня включно. Протягом цього часу відвідувати абонентську службу «Полтаватеплоенерго» споживачі не зможуть. 

Увага!
 
Нагадаємо, що прийом споживачів на підприємстві призупинився ще раніше, коли почав діяти загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно.

Попри карантинні заходи «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), №622 від 17 березня 2020 року для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» затверджені двоставкові тарифи на послугу з постачання теплової енергії... 

Проте «Полтаватеплоенерго» отримає змогу застосовувати зазначені тарифи для формування рахунків за надані послуги тільки після виконання низки процедур, встановлених на законодавчому рівні, із дотриманням термінів, відведених для реалізації кожної з них




Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО

Раціональне використання теплової енергії

Щоб зменшити суми в щомісячних платіжках за опалення, необхідно подбати про раціональне використання теплової енергії, що надходить до будинку. Зробити це допоможе регулювання обсягів теплоспоживання багатоповерхівки та вжиття низки енергоощадних заходів...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО