«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках

2020-04-01  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках

Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), №622 від 17 березня 2020 року для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» затверджені двоставкові тарифи на послугу з постачання теплової енергії на такому рівні: 

І. ДЛЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ:

умовно-змінна частина двоставкового тарифу — 1035,96 грн/Гкал (з ПДВ);
умовно-постійна частина двоставкового тарифу (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження) — 54840,89 грн/Гкал/год (з ПДВ);


ІІ. ДЛЯ ПОТРЕБ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ:

умовно-змінна частина двоставкового тарифу — 956,82 грн/Гкал (з ПДВ);
умовно-постійна частина двоставкового тарифу (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження) — 51916,64 грн/Гкал/год (з ПДВ);


ІІІ.  ДЛЯ ПОТРЕБ ІНШИХ СПОЖИВАЧІВ (КРІМ НАСЕЛЕННЯ):

умовно-змінна частина двоставкового тарифу — 949,63 грн/Гкал (з ПДВ);
умовно-постійна частина двоставкового тарифу (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження) — 51181,91 грн/Гкал/год (з ПДВ);


ІV. ДЛЯ ПОТРЕБ РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ:

умовно-змінна частина двоставкового тарифу — 1031,96 грн/Гкал (з ПДВ);
умовно-постійна частина двоставкового тарифу (місячна абонентська плата на одиницю теплового навантаження) — 49971,80 грн/Гкал/год (з ПДВ).


Структура встановлених постановою тарифів на послуги з централізованого опалення та з централізованого постачання гарячої води наведена в додатку до неї.

Текст постанови наведено на офіційному сайті підприємства te.pl.ua (http://te.pl.ua/).


Проте «Полтаватеплоенерго» отримає змогу застосовувати зазначені тарифи для формування рахунків за надані послуги тільки після виконання низки процедур, встановлених на законодавчому рівні, із дотриманням термінів, відведених для реалізації кожної з них


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках


Нагадаємо, 1 травня 2019 року введено в дію Закон України «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від 9 листопада 2017 року.

Відповідно до п. 4 розділу VI цього закону — і про це вже повідомлялося споживачам послуг підприємства на зворотах щомісячних рахунків за січень і лютий поточного року — співвласники кожного багатоквартирного будинку до 1 травня 2020 року мають обрати модель організації договірних відносин з підприємством-надавачем комунальних послуг (індивідуальний або колективний договір).

Згідно з п. 5 розділу VI закону, рішення про обрання моделі колективного договору співвласники багатоквартирного житлового будинку приймають на загальних зборах.

Якщо таке рішення не буде прийняте, між підприємством-надавачем комунальної послуги та співвласником після 1 травня цього року буде укладено індивідуальний договір відповідно до типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.

Таким чином, застосування двоставкового тарифу на послугу з постачання теплової енергії можливе лише після закінчення строку, визначеного в пункті 4 закону, тобто не раніше 1 травня поточного року.


31 березня поточного року Верховна Рада ухвалила Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)», відповідно до положень якого було внесено зміни до Закону України «Про житлово-комунальні послуги». Зокрема, було відтерміновано строком до п’яти місяців з дня завершення карантинних заходів вибір споживачами моделі договірних відносин.

Отже, строком до п’яти місяців відтерміновується і можливість «Полтаватеплоенерго» застосовувати затверджений двоставковий тариф на послугу з постачання теплової енергії.


Роз’яснення щодо особливостей і переваг застосування двоставкового тарифу на послугу з постачання теплової енергії порівняно з одноставковим та терміни його впровадження для розрахунків зі споживачами підприємство надасть додатково.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Опалювальний сезон у Полтаві завершився 10 квітня. Які були його особливості та чи вдалося полтавським теплоенергетикам пройти його без позаштатних ситуацій? Відповіді на ці та інші питання дав головний інженер «Полтаватеплоенерго» Володимир Пасічко...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

Карантинні заходи через пандемію коронавірусу COVID-19 послаблюються. У якому режимі зараз працює абонентська служба підприємства, читайте нижче.

У зв’язку з запровадженням урядом адаптивного карантину до 22 червня включно адміністрацією підприємства вирішується питання відновлення прийому споживачів у приміщенні абонентської служби

Про дату відновлення прийому споживачів буде повідомлено додатково.

Тим часом абонентська служба «Полтаватеплоенерго» продовжує працювати в штатному режимі, надаючи консультації дистанційно...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО