«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: «Мапа комерційного обліку» вже оновлена за підсумками опалювального сезону 2019-2020 рр.

2020-05-22  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: «Мапа комерційного обліку» вже оновлена за підсумками опалювального сезону 2019-2020 рр.

Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр.

Яким був опалювальний сезон 2019-2020 рр.?

Опалювальний сезон 2019-2020 рр. у Полтаві був значно теплішим за кліматичну норму для нашої місцевості і за кілька попередніх опалювальних сезонів. Зокрема, середня температура зовнішнього повітря в опалювальному періоді цьогоріч склала +3°С проти -0,14°С минулого року. До того ж він був рекордно коротким: його тривалість склала 165 діб — з 28 жовтня по 9 квітня включно. Для порівняння, середня тривалість опалювального періоду в нашій кліматичній зоні — 182 доби, а фактична у минулому опалювальному періоді — 167 діб.

Як і торік, протягом опалювального періоду понад 90% полтавців розраховувалися за опалення за даними будинкових лічильників теплової енергії. Ці вимірювальні прилади визначають фактичну кількість теплової енергії, що знадобилася для опалення кожного житлового будинку.

Увага!Нагадаємо, протягом уже третього опалювального періоду щомісяця під час проведення нарахувань за послуги з централізованого опалення абонентська служба «Полтаватеплоенерго» разом зі службою контролю за збутом теплової енергії аналізувала обсяги споживання теплової енергії житловими будинками, а результати аналізу в розрізі адрес будинків знаходили своє відображення на цілодобовому он-лайн сервісі «Мапа комерційного обліку».

Мапа відображала інформацію про обсяги теплової енергії, що надійшла в житловий будинок для опалення протягом розрахункового місяця. А також і те, яка її частка припала на квадратний метр опалювальної площі житлових приміщень. Ця інформація щомісячно слугувала гарним доповненням до паперових рахунків із вартістю послуг підприємства й їхніх цифрових розгорнутих копій в он-лайн сервісі «Особистий кабінет споживача».

Тепер же мапа містить узагальнені дані за весь опалювальний сезон 2019-2020 рр.

Чим інформація на «Мапі комерційного обліку» корисна для споживача?

Аналіз і порівняння інформації, узагальненої за опалювальний період 2019-2020 років, щодо теплоспоживання у власній та інших схожих багатоповерхівках відкриває перед споживачами «Полтаватеплоенерго» низку можливостей. Зокрема, дає змогу краще підготуватися до наступного опалювального сезону та знайти шляхи економії і раціонального використання тепла. Саме це дозволить зменшити вартість опалення помешкань у будинку.

Зокрема, після заповнення полів адреси житлового будинку — назви вулиці та номера житлового будинку — сервіс покаже відповідну інформацію. Наприклад, якщо ввести «Полтава», «Героїв Сталінграду», обрати «34/24-А к.1» та натиснути «Показати», то у середньому блоці інформаційного повідомлення можна побачити підсумки опалювального сезону 2019-2020 рр.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: «Мапа комерційного обліку» вже оновлена за підсумками опалювального сезону 2019-2020 рр.


У такий спосіб можна визначити, скільки тепла протягом опалювального сезону отримала кожна квартира в будинках нашого міста, обладнаних приладами обліку теплової енергії. Для цього достатньо помножити площу помешкання на питоме теплоспоживання багатоповерхівки.

Мапа охоплює всю географію міст і селищ, де підприємство надає свої послуги. Це Полтава, Карлівка, Решетилівка, Машівка і Котельва.

На «Мапі комерційного обліку», як і раніше, можна дізнатися про терміни відсутності гарячої води у зв’язку з плановими ремонтами котелень «Полтаватеплоенерго». Вони відбуваються у рамках підготовки до наступного опалювального сезону.

Якщо ви ще не користуєтесь сервісом «Мапа комерційного обліку», рекомендуємо: заходьте, цікавтесь, подорожуйте своїм містом віртуально. Дізнавшись, скільки тепла отримали не тільки ваші квартира і будинок, а й сусідні, порівнюйте, аналізуйте і знаходьте шляхи економії тепла та раціонального користування ним.


Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді в статті нижче. 

Уже четвертий рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2020-2021 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram .
 



З 11 травня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 11 травня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

12 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2020-2021 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів, аби обласний і чотири районних центри Полтавщини, мешканці яких отримують послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, залишалися з комфортом навіть у найлютіші морози. Міжопалювальний сезон — це насамперед час, коли необхідно перевірити на надійність усі виробничі потужності. Для «Полтаватеплоенерго» це напружений період, що вимагає від працівників і концентрації уваги, і прискіпливості, і наполегливості в ліквідації потенційних несправностей. А для споживачів цей час пов’язаний із традиційними короткочасними незручностями через відсутність централізованого постачання гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.