«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках

2020-06-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках

Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), №1089 від 10 червня 2020 року для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» затверджені тарифи на послугу з постачання гарячої води на такому рівні (з ПДВ): 

1) для потреб населення74,59 грн за 1 куб.м;
2) для потреб бюджетних установ71,00 грн за 1 куб.м;
3) для потреб інших споживачів (крім населення)71,10 грн за 1 куб.м.

Структура встановлених постановою тарифів на послугу з постачання гарячої води наведена в додатку до неї.

Текст постанови наведено на офіційному сайті підприємства te.pl.ua.


Проте «Полтаватеплоенерго» отримає змогу застосовувати зазначені тарифи за надані послуги тільки після виконання низки законодавчо встановлених процедур, із дотриманням термінів, відведених для реалізації кожної з них

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках



Відповідно до п. 4 розділу VI цього закону — і про це вже повідомлялося споживачам послуг підприємства на зворотах щомісячних рахунків за січень і лютий поточного року — співвласники кожного багатоквартирного будинку до 1 травня 2020 року мали обрати модель організації договірних відносин з підприємством-надавачем комунальних послуг (індивідуальний або колективний договір).

Згідно з п. 5 розділу VI закону, рішення про обрання моделі колективного договору співвласники багатоквартирного житлового будинку приймають на загальних зборах.

Якщо таке рішення не буде прийняте, між підприємством-надавачем комунальної послуги та співвласником після 1 травня цього року мав бути укладений індивідуальний договір відповідно до типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.

31 березня поточного року Верховна Рада ухвалила Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)», відповідно до положень якого було внесено зміни до Закону України «Про житлово-комунальні послуги».  Зокрема, було відтерміновано строком до п’яти місяців з дня завершення карантинних заходів вибір споживачами моделі договірних відносин.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Здається, лише нещодавно завершився опалювальний період, а вже майже до екватора добігає ремонтна кампанія з підготовки до наступного. Тож, у яких умовах полтавські теплоенергетики готуються до наступної зими, про це і багато іншого —у нашому матеріалі нижче. 
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Розрахунки споживачів з підприємством покращилися, однак загальна заборгованість населення зросла

Після затяжної весни, нарешті прийшло довгоочікуване літо із його обов’язковими атрибутами — спекою, відпустками та відпочинком на лоні природи. Проте полтавські тепловики гарно пам’ятають: після швидкоплинного літа прийде похмура осінь, а з нею і новий опалювальний сезон, до якого обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» має бути повністю готовим ще наприкінці літа. А для якісної підготовки до зими та виконання повного обсягу запланованих заходів, конче необхідне і належне фінансування підготовчої кампанії. Тож на обласному комунальному підприємстві «Полтаватеплоенерго» підбивають фінансові підсумки платіжної дисципліни споживачів послуг. То як полтавці розраховувалися за спожиті послуги з теплопостачання та як це впливає на роботу підприємства в цілому?..
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді в статті нижче. 

Уже четвертий рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2020-2021 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram .

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

 

Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

12 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2020-2021 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів, аби обласний і чотири районних центри Полтавщини, мешканці яких отримують послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, залишалися з комфортом навіть у найлютіші морози. Міжопалювальний сезон — це насамперед час, коли необхідно перевірити на надійність усі виробничі потужності. Для «Полтаватеплоенерго» це напружений період, що вимагає від працівників і концентрації уваги, і прискіпливості, і наполегливості в ліквідації потенційних несправностей. А для споживачів цей час пов’язаний із традиційними короткочасними незручностями через відсутність централізованого постачання гарячої води...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.