«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках

2020-06-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках

Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), №1089 від 10 червня 2020 року для ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» затверджені тарифи на послугу з постачання гарячої води на такому рівні (з ПДВ): 

1) для потреб населення74,59 грн за 1 куб.м;
2) для потреб бюджетних установ71,00 грн за 1 куб.м;
3) для потреб інших споживачів (крім населення)71,10 грн за 1 куб.м.

Структура встановлених постановою тарифів на послугу з постачання гарячої води наведена в додатку до неї.

Текст постанови наведено на офіційному сайті підприємства te.pl.ua.


Проте «Полтаватеплоенерго» отримає змогу застосовувати зазначені тарифи за надані послуги тільки після виконання низки законодавчо встановлених процедур, із дотриманням термінів, відведених для реалізації кожної з них

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: До уваги споживачів, що користуються послугами підприємства у багатоквартирних будинках



Відповідно до п. 4 розділу VI цього закону — і про це вже повідомлялося споживачам послуг підприємства на зворотах щомісячних рахунків за січень і лютий поточного року — співвласники кожного багатоквартирного будинку до 1 травня 2020 року мали обрати модель організації договірних відносин з підприємством-надавачем комунальних послуг (індивідуальний або колективний договір).

Згідно з п. 5 розділу VI закону, рішення про обрання моделі колективного договору співвласники багатоквартирного житлового будинку приймають на загальних зборах.

Якщо таке рішення не буде прийняте, між підприємством-надавачем комунальної послуги та співвласником після 1 травня цього року мав бути укладений індивідуальний договір відповідно до типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.

31 березня поточного року Верховна Рада ухвалила Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-2019)», відповідно до положень якого було внесено зміни до Закону України «Про житлово-комунальні послуги».  Зокрема, було відтерміновано строком до п’яти місяців з дня завершення карантинних заходів вибір споживачами моделі договірних відносин.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Через зростання кількості хворих, спричиненого пандемією коронавірусної інфекції COVID-19, Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. А отже, прийом споживачів фахівцями абонентської служби «Полтаватеплоенерго» продовжиться, але із суворим дотриманням вимог МОЗ України: з обов’язковою дезінфекцією приміщення та соціальним дистанціюванням між відвідувачами. Які ще обмеження супроводжують взаємодію зі споживачами, читайте у статті нижче.

Через зростання кількості хворих Кабінет Міністрів України подовжив дію карантинних обмежень до 31 липня 2020 року. Відповідне рішення Уряд ухвалив 17 червня шляхом внесення змін в низку актів Кабінету Міністрів, якими встановлені карантинні обмеження.

Упродовж запровадженого в Україні адаптивного карантину, прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється за таким графіком...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram. 


КОРИСНО


Розпочався міжопалювальний період, протягом якого котельні і центральні теплові пункти (ЦТП) «Полтаватеплоенерго» будуть зупинятися для проведення на них профілактичних і ремонтних робіт. Для споживачів підприємства це означає, що за графіком починаються тимчасові призупинення постачання гарячої води. Де дізнатися, коли у вашому будинку буде відсутнє гаряче водопостачання, читайте нижче.

10 квітня у Полтаві завершився опалювальний сезон 2019-2020 років. І цього ж дня «Полтаватеплоенерго» розпочало міжопалювальний період, який за ступенем важливості не поступається опалювальному.

Саме у міжсезоння полтавські теплоенергетики готуються до наступних холодів...
 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
  



Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО