
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Попри фінансову скруту підприємство поповнює матеріально-технічну базу
Нещодавно підприємство придбало новий екскаватор. Які переваги цієї техніки та коли її збираються пустити в роботу, читайте у статті нижче.

Кожного дня десятки одиниць техніки «Полтаватеплоенерго» роз’їжджаються містом. Адже без «аварійок», кранів, екскаваторів, асенізаційних авто, вантажівок тощо неможливо виконати весь спектр ремонтних робіт, яких у міжсезоння вистачає. Нещодавно автопарк підприємства поповнився ще одним механізмом: на виробничу базу «Полтаватеплоенерго» прибув екскаватор-навантажувач JCB 3CX SITEMASTER.
Рішення про придбання цього жовтогарячого красеня на підприємстві було ухвалено іще торік. Щоб переконатися в надійності сталевого землекопа, представники «Полтаватеплоенерго» їздили до Великобританії і самостійно перевіряли його в дії. Зокрема, начальник автотранспортного цеху Віталій Харченко власноруч провів тест-драйв екскаватора на випробувальному полігоні постачальника. І техніка виправдала всі очікування.
— На балансі нашого підприємства зараз перебувають дев’ять екскаваторів, однак невдовзі два з них підуть на списання, — розповідає виконувач обов’язків начальника АТЦ Володимир Колісник (на фото). — Найстаріший — 1981 року випуску, а найновіший — 2012-го. Середній вік наших екскаваторів — 17 років. Здавалося б, це не так і багато, але зважаючи на те, які щоденні навантаження вони витримують, то й зношеність настає значно швидше, ніж зазвичай. Тому новий екскаватор, та ще й такого класу, нам не завадить.
Порівняно зі своїми старшими «колегами» новий екскаватор має низку переваг. По-перше, він може без додаткових переміщень викопати прямокутний котлован з рівними краями. Для старіших екскаваторів ця опція недоступна: з однієї точки вони можуть викопати яму, що формою нагадуватиме швидше сектор кола. По-друге, при підготовці до землерийних робіт екскаватор JCB викидає опори не збоку, як усі решта, а під собою. Така компактність дозволяє займати менше місця і не створювати незручностей для іншої техніки. По-третє, він має телескопічну висувну стрілу, значно довшу, ніж в інших екскаваторів підприємства, тож і копати може глибше. Ще одна перевага — висока прохідність за рахунок широких коліс. І, звісно, екскаватор JCB зручний для водія: у нього чудова оглядовість, низький рівень шуму і вібрації, потужне освітлення, що дозволяє працювати навіть у темну пору доби, кабіна оснащена кондиціонером.
Зараз екскаватор проходить реєстрацію. Отримавши на нього всі документи і державні номерні знаки, «Полтаватеплоенерго» пустить техніку в роботу. Зробити це планують протягом тижня-двох, до Дня незалежності. Важелі керування доручать одному з найдосвідченіших екскаваторників підприємства Олексію Баліозу.
— Олексій Федорович — дуже відповідальний працівник, до техніки ставиться з любов’ю, — характеризує колегу Володимир Колісник. — Зараз він працює на старенькому екскаваторі, яким мотається не тільки Полтавою, а й районними центрами, де ми надаємо послуги. Без сумніву, він зуміє знайти спільну мову з новою технікою.
«Полтаватеплоенерго» планувало цього року і далі поповнювати автотранспортний парк. У перспективі придбання самоскиду МАЗ вантажопідйомністю до 12 тонн, крана-маніпулятора цієї ж марки і пересувної аварійної майстерні ISUZU. Та чи вдасться втілити задумане, залежить від фінансового становища підприємства, яке все ще лишається скрутним.
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.