«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може!

2020-09-02  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може! 

На фоні погіршення епідеміологічної ситуації у нашому місті та цілої низки антирекордів із захворюваністю пов’язаною з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19, «Полтаватеплоенерго» провело дезінфекцію у будівлях структурних підрозділів.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може!

Нещодавно «Полтаватеплоенерго» ініціювало проведення дезінфекції будівель, в яких розміщені структурні підрозділи підприємства. Такі заходи на підприємстві цього року відбуваються вже не в перше

Особлива увага було приділена тим структурним підрозділам підприємства, де відбувається велике скупчення персоналу або ж, де полтавські теплоенергетики чергують у режимі 24/7. Звичайно, не обійшли увагою і будівлі, де відбувається прийом споживачів.

Нагадаємо, наприкінці серпня цього року, через стрімке погіршення епідеміологічної ситуації, адміністрація «Полтаватеплоенерго» була вимушена тимчасово призупинити прийом споживачів у приміщенні абонентської служби підприємства

Дезінфектори у спеціальних захисних костюмах провели розпилення спеціальних дезрозчинів у кабінетах, коридорах, на сходових клітинах, місцях очікувань та зовнішніх прилеглих територій вищезгаданих приміщень. 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може!


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може!


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може!


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може!


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може!


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: У питаннях збереження здоров’я дрібниць бути не може!

 

Загалом, з травня поточного року, після запровадження урядом адаптивного карантину, полтавські теплоенергетики вже встигли звикнути до карантинних обмежень. Звичними стали і збільшена кількість вологих прибирань та перебувати на робочих місцях у захисних масках, температурний скринінг та дезінфекція рук на вході в кожну будівлю.

Увага!На сьогодні є всі підстави вважати, що вже завтра — 3 вересня — двері абонентської служби підприємства знову відчиняться для споживачів, проте як і раніше прийом відвідувачів відбуватиметься в умовах адаптивного карантину із суворим дотриманням вимог МОЗ України щодо карантинних обмежень: із обов’язковим температурним скринінгом і обробкою рук при вході, захисними масками та із дотриманням соціальної дистанції.

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ЗАКЛИКАЄ
суворо дотримуватись карантинних та противірусних заходів і не наражати себе та своїх близьких на небезпеку, нехтуючи дотриманням елементарних карантинних вимог!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО