«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2020-10-20  
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ВЖЕ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА ДО СВОЄЇ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ?
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Паперові рахунки

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з теплопостачання до поштових скриньок за адресами їх проживання. 

Нагадаємо, з травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».

У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

Отже, звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо до 20 жовтня цього року ви не отримали рахунка за послуги підприємства, отримані впродовж вересня, або в майбутньому потрапите в ситуацію, коли до 20-го числа місяця, наступного за звітним, на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для вас шляхом:

— за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
— надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки info@pte.poltava.ua.

Звертаємо вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.

 
Користуючись нагодою, хочемо нагадати: для щомісячного отримання рахунків на оплату послуг на персональну електронну скриньку необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу «Особистий кабінет споживача» та встановити відповідні налаштування профілю у розділі «Редагувати профіль». Звертаємо вашу увагу, ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків. 
 
«Полтаватеплоенерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування своїх споживачів. Будемо вдячні за вашу небайдужість. 

Абонентська служба ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
 
Щоб завжди бути в курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів — підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

Друкувати

АКТУАЛЬНО

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із понеділка, 19 жовтня, абонентська служба призупиняє прийом споживачів

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !
 
У зв’язку різким погіршенням епідеміологічної ситуації, пов'язаних з пандемією коронавірусу COVID-19, та віднесенням міста Полтави до «червоної» карантинної зони, із понеділка, 19 жовтня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів.

Упродовж дії у нашому місті карантинних обмежень, які передбачені для «червоної» карантинної зони, «Полтаватеплоенерго» та його абонентська служба працюватимуть... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Традиційне підбиття підсумків завершеного опалювального сезону відображене в «Мапі комерційного обліку». Яку інформацію побачить користувач сервісу та чим вона для нього буде корисною? Відповіді — в статті нижче. 

Уже третій рік поспіль обласне комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» після завершення опалювального сезону не тільки підбиває його підсумки, а й знайомить з ними споживачів через он-лайн сервіс «Мапа комерційного обліку». Уже зараз кожен, хто мешкає в багатоповерхівці, яка отримує послуги з опалення від «Полтаватеплоенерго», може побачити, скільки тепла надійшло до його будинку протягом опалювального сезону 2019-2020 рр...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

ОФІЦІЙНО