«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за січень 2021 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2021-02-04  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Нарахування за січень 2021 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача» 

Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за січень 2021 року можна побачити в «Особистому кабінеті споживача».
«Особистий кабінет споживача» — найбільш популярний он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства. І це підтверджує кількість зареєстрованих користувачів, яка перевищила 30 тисяч. Одна з можливостей, що приваблює споживачів «Полтаватеплоенерго» до цього сервісу, — перегляд рахунків задовго до того, як вони надійдуть поштою.

«Особистий кабінет споживача» пропонує два варіанти ознайомлення з рахунками: перегляд у режимі он-лайн або завантаження PDF-версії на комп’ютер (пристрій). Й обидві ці можливості можна реалізувати в одному розділі сервісу. Найзручніше те, що користувач потрапляє у цей розділ, тільки-но заходить на сервіс. 

Короткий алгоритм, як переглянути рахунки за січень он-лайн у сервісі «Особистий кабінет споживача»:

 

Крок 1. Зайдіть на сторінку сервісу.
Крок 2. Увійдіть у сервіс, ввівши логін та пароль.
Крок 3. У розділі «Рахунки на оплату» знайдіть таблицю з назвами місяців.
Крок 4. Щоб переглянути рахунок, клікніть на кнопці «Переглянути» (у вигляді ока) праворуч від назви місяця.
Крок 5. Щоб завантажити платіжку на комп’ютер, клікніть на кнопці «Завантажити» (у вигляді стрілочки вниз). 

 

Зверніть увагу, що рахунки «Полтаватеплоенерго» розділені за послугами: окремо за централізоване опалення (ЦО) й окремо за централізоване постачання гарячої води (ЦГВ). Тому в таблиці назва місяця буде написана двічі — окремо для кожної з послуг.

 
«Особистий кабінет споживача» також дозволяє замовити щомісячну доставку рахунків підприємства на електронну скриньку незалежно від традиційної доставки поштою. Для цього, перебуваючи у сервісі, необхідно виконати такий порядок дій:

Крок 1. Клікніть на прізвище, ім’я та по батькові зареєстрованого користувача сервісу.
Крок 2. У розділі «Обліковий запис» оберіть «Редагувати обліковий запис».
Крок 3. Знайдіть опцію «Рахунок на електронну пошту» і клікніть «Так».

Увага!
Щоб рахунки регулярно надходили у вашу електронну скриньку, необхідно прослідкувати, аби листи з платіжками не потрапляли в спам. Це може статися, оскільки усі платіжки відправляються з однієї електронної адреси, а окремі поштові сервіси можуть розцінювати таку масову розсилку як потенційно небезпечну. Тому, якщо ви помітили, що замовлені рахунки на ваш email не надходять, перевірте папку зі спамом. Знайдіть там лист від «Полтаватеплоенерго», позначте його як «Не спам» і додайте адресу abon@pte.poltava.ua до списку контактів. Надалі всі листи від підприємства ви вже бачитимете в папці «Вхідні».
 
 
Увага!Звертаємо увагу, на час карантинних обмежень, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тривалий час працює в дистанційному режимі. Просимо з розумінням поставитися до такого тимчасового вимушеного кроку і пов'язаного з ним незручностей.
 

Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО