«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Здоров’я працівників підприємства та споживачів його послуг — найвищий пріоритет полтавських тепловиків

2021-03-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Здоров’я працівників підприємства та споживачів його послуг — найвищий пріоритет полтавських тепловиків

На фоні стрімкого погіршення епідеміологічної ситуації у нашому місті та цілої низки антирекордів із захворюваністю пов’язаних із трєтьою хвилею поширення коронавірусної інфекції COVID-19, «Полтаватеплоенерго» провело аналіз раніше вжитих заходів із протидії поширенню вірусної хвороби та запланувало нові — в усіх структурних підрозділах.

Днями виповнився рік з моменту оголошення ВООЗ пандемії коронавірусу у світі. Тоді ж Україна миттєво відреагувала на цю ситуацію ввівши по всій країні жорсткі карантинні обмеження. Відчули їх усі без винятку і підприємці, і працівники державних установ та комунальних підприємств, і пересічні громадяни. 

Складним видався рік протидії поширенню вірусу і для підприємства «Полтаватеплоенерго». Понад 100 працівників стикнулись із цією хворобою минулого року, дехто і зараз продовжує хворіти на COVID-19. Та попри всі складнощі і напружену епідеміологічну ситуацію підприємство продовжує безперебійно надавати тепло і гарячу воду своїм споживачам. Опалювальний сезон 2020-2021 рр., підготовка до якого проходила в умовах суворих карантинних обмежень і обумовленого ними гострого дефіциту обігових коштів, розпочався вчасно і триває у штатному режимі.

Втім, дбаючи про безпеку споживачів, абонентська служба підприємства кілька разів упродовж минулого року вимушена була призупинити прийом відвідувачів і переходити на режим їх дистанційного консультування. 

І нині також, внаслідок зафіксованих нових випадків коронавірусної хвороби, доступ громадян у приміщення абонентської служби підприємства тимчасово призупинено.

Крім того, аби уникнути поширення коронавірусної інфекції, «Полтаватеплоенерго» вжила цілий ряд заходів спрямованих на захист здоров’я працівників. Зокрема, забезпечила їх на робочих місцях медичними захисними масками. У приміщеннях, де постійно перебуває персонал, проводиться щоденне вологе прибирання із додаванням антисептиків та знезараження повітря у цих приміщеннях. Доступ до робочих місць відбувається лише за результатами щоденного температурного скринінгу і обробки рук антисептичними засобами. За графіком відбувається і обробка приміщень структурних підрозділів знезаражувальними засобами.

Та попри карантинні обмеження, адміністрація «Полтаватеплоенерго» і його профспілковий комітет роблять усе можливе аби створити належні умови для стабільного і безпечного функціонування підприємства упродовж всього опалювального сезону. А споживачі, завдяки цим заходам, мають можливість дистанційно отримувати вичерпні консультації, без необхідності наражати на небезпеку своє здоров’я. 

Фахівці «Полтаватеплоенерго» завжди готові надати консультації. Тому всім споживачам, які мають питання до підприємства, рекомендуємо скористатися он-лайн сервісами його офіційного сайту.

Це дасть змогу полтавським теплоенергетикам гарантовано розглянути кожне звернення і надіслати компетентну розгорнуту відповідь. Якщо ви вже є користувачем сервісу «Особистий кабінет споживача», то, крім можливості передавати показники та контролювати свій рахунок, маєте змогу надсилати фахівцям питання, що вас турбують. 

Якщо ж ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом «Надіслати нам листа» 

Наголошуємо, що телефонні лінії підприємства упродовж карантину також продовжують працювати, однак рекомендуємо надавати перевагу саме електронним засобам зв’язку.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook , Instagram , Viber  чи Telegram .

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, влітку необхідно якісно підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж,  стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також у Кременчуці — є своєчасне виконання фахівцями «Полтаватеплоенерго» всього комплексу профілактичних заходів. Тому щороку на деякий час необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП). Нижче пропонуємо погоджений з органами місцевого самоврядування графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2024-2025 років.

Близько половини котелень і теплогенераторних Полтави будуть зупинятися відповідно до графіку, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. 
 
Проте є винятки. Наприклад, котельня по вулиці І. Дорошенка буде зупинена для проведення планового ремонту на 23 дні: з 27 травня по 18 червня (включно). Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якнайменше!

У графіку підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону крім дат зупинки і відновлення роботи кожної котельні, теплогенераторної чи ЦТП, міститься ще й дата проведення гідравлічних випробувань. Завдяки випробуванням  фахівці підприємства можуть спрогнозувати і виявити місця можливих поривів на мережах, оперативно їх відремонтувати і запобігти виникненню аварій уже в період надання послуг.
 
Зверніть увагу, що в результаті гідравлічних випробувань можуть виникнути позаштатні ситуації, що подовжать термін зупинки котельні, а значить і період відсутності гарячої води влітку.
 
Отже, «Полтаватеплоенерго» інформує споживачів про дати проведення гідравлічних випробувань, аби можливі пориви на мережах не були для них несподіванкою.



ГРАФІК ПІДГОТОВКИ
котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж
до опалювального періоду 2024-2025 рр. у м. Полтава,
погоджений з виконавчим комітетом
Полтавської міської ради 

 

 

АКТУАЛЬНО 

 

АКТУАЛЬНО

 

АКТУАЛЬНО

 

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО

ОФІЦІЙНО