«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Здоров’я працівників підприємства та споживачів його послуг — найвищий пріоритет полтавських тепловиків

2021-03-24  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Здоров’я працівників підприємства та споживачів його послуг — найвищий пріоритет полтавських тепловиків

На фоні стрімкого погіршення епідеміологічної ситуації у нашому місті та цілої низки антирекордів із захворюваністю пов’язаних із трєтьою хвилею поширення коронавірусної інфекції COVID-19, «Полтаватеплоенерго» провело аналіз раніше вжитих заходів із протидії поширенню вірусної хвороби та запланувало нові — в усіх структурних підрозділах.

Днями виповнився рік з моменту оголошення ВООЗ пандемії коронавірусу у світі. Тоді ж Україна миттєво відреагувала на цю ситуацію ввівши по всій країні жорсткі карантинні обмеження. Відчули їх усі без винятку і підприємці, і працівники державних установ та комунальних підприємств, і пересічні громадяни. 

Складним видався рік протидії поширенню вірусу і для підприємства «Полтаватеплоенерго». Понад 100 працівників стикнулись із цією хворобою минулого року, дехто і зараз продовжує хворіти на COVID-19. Та попри всі складнощі і напружену епідеміологічну ситуацію підприємство продовжує безперебійно надавати тепло і гарячу воду своїм споживачам. Опалювальний сезон 2020-2021 рр., підготовка до якого проходила в умовах суворих карантинних обмежень і обумовленого ними гострого дефіциту обігових коштів, розпочався вчасно і триває у штатному режимі.

Втім, дбаючи про безпеку споживачів, абонентська служба підприємства кілька разів упродовж минулого року вимушена була призупинити прийом відвідувачів і переходити на режим їх дистанційного консультування. 

І нині також, внаслідок зафіксованих нових випадків коронавірусної хвороби, доступ громадян у приміщення абонентської служби підприємства тимчасово призупинено.

Крім того, аби уникнути поширення коронавірусної інфекції, «Полтаватеплоенерго» вжила цілий ряд заходів спрямованих на захист здоров’я працівників. Зокрема, забезпечила їх на робочих місцях медичними захисними масками. У приміщеннях, де постійно перебуває персонал, проводиться щоденне вологе прибирання із додаванням антисептиків та знезараження повітря у цих приміщеннях. Доступ до робочих місць відбувається лише за результатами щоденного температурного скринінгу і обробки рук антисептичними засобами. За графіком відбувається і обробка приміщень структурних підрозділів знезаражувальними засобами.

Та попри карантинні обмеження, адміністрація «Полтаватеплоенерго» і його профспілковий комітет роблять усе можливе аби створити належні умови для стабільного і безпечного функціонування підприємства упродовж всього опалювального сезону. А споживачі, завдяки цим заходам, мають можливість дистанційно отримувати вичерпні консультації, без необхідності наражати на небезпеку своє здоров’я. 

Фахівці «Полтаватеплоенерго» завжди готові надати консультації. Тому всім споживачам, які мають питання до підприємства, рекомендуємо скористатися он-лайн сервісами його офіційного сайту.

Це дасть змогу полтавським теплоенергетикам гарантовано розглянути кожне звернення і надіслати компетентну розгорнуту відповідь. Якщо ви вже є користувачем сервісу «Особистий кабінет споживача», то, крім можливості передавати показники та контролювати свій рахунок, маєте змогу надсилати фахівцям питання, що вас турбують. 

Якщо ж ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом «Надіслати нам листа» 

Наголошуємо, що телефонні лінії підприємства упродовж карантину також продовжують працювати, однак рекомендуємо надавати перевагу саме електронним засобам зв’язку.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook , Instagram , Viber  чи Telegram .

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 


Перша половина поточного опалювального періоду охарактеризувалась не лише найхолоднішими за кілька останніх років зимовими місяцями, а й істотними стрибками температури зовнішнього повітря упродовж календарної зими. Саме такі обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків. Про чинники, що дозволять зменшити розмір платіжки за опалення читайте у нашому матеріалі.

Опалювальний сезон 2020-2021 рр. розпочався в Полтаві 22 жовтня. Проте він вже виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому листопаду прийшли зимові місяці, які, на відміну від минулорічних, виявилися по-зимовому прохолодними. Та навіть у холодні місяці поточного опалювального періоду природа раз по разу випробовувала полтавців різкими стрибками температури зовнішнього повітря не характерними для наших кліматичних умов. 

Саме ці обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про пошук шляхів заощадження на вартості опалення, без погіршення якісних показників опалення в приміщеннях житлового будинку. То які чинники необхідно враховувати аби і перебування в оселях зробить комфортним, і на опаленні заощадити?..

А ви вже готові до раціонального користування теплом у побуті?..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !

У зв’язку з зафіксованими новими випадками захворювання на COVID-19 серед працівників підприємства, та з метою запобігання поширення вірусу насамперед серед відвідувачів, із середи, 10 березня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.