«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Під час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

2021-03-31  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
На час проведення нарахувань «Особистий кабінет споживача» призупиняє роботу

Поки абонентська служба підприємства формуватиме платіжки за послуги, отримані впродовж березня, функціонування  «Особистого кабінету споживача» буде призупинено. Чому так відбувається, читайте нижче.
 
Через  погіршення епідеміологічної ситуації та виявлення нових випадків зараження на коронавірус серед працівників підприємства, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово не проводить прийому споживачів. Проте підприємство продовжує працювати в штатному режимі і надає споживачам послуги з централізованого опалення і  постачання гарячої води. Тому традиційно на початку місяця фахівці абонентської служби на основі переданих споживачами показників підбивають підсумки обсягів спожитих ними послуг впродовж березня та проводять нарахування. Через це фунціонування  «Особистого кабінету споживача» призупиняється.

Чому «Особистий кабінет споживача» не працює в період нарахувань?

Цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» дає змогу користувачам контролювати свій особовий рахунок: передавати показники, бачити суми нарахувань та оплат, переглядати платіжки за розрахунковий місяць, замовляти їх доставку на електронну скриньку та ще багато іншого.

Цей сервіс безпосередньо пов’язаний з абонентською базою «Полтаватеплоенерго» і синхронізується з нею в період нарахувань. У цей час фахівці підприємства користуються внесеними в нього показниками лічильників, а за підсумками нарахувань розміщують у ньому рахунки за місяць та вносять інформацію про рух фінансів на кожному особовому рахунку зареєстрованих користувачів: стан рахунку на початок місяця (переплату чи борг), розмір нарахувань та підсумкову суму до сплати. Подеколи це займає немало часу, тому щоразу, коли «Особистий кабінет» відновлює свою роботу, підприємство повідомляє про це на своєму офіційному сайті, на сторінках у соціальних мережах та каналах у месенджерах. Тож, щоб не пропустити момент відновлення роботи «Особистого кабінету споживача», рекомендуємо підписатися на «Полтаватеплоенерго» та слідкувати за оновленням інформації від підприємства.
 
Увага!Нагадуємо, віднедавна абонентська служба «Полтаватеплоенерго» працює  у дистанційному режимі. Просимо з розумінням поставитися до таких вимушених кроків.

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО

ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД 2020-2021 рр.

у м.Полтава завершиться у понеділок, 12 квітня

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Опалювальний сезон 2020-2021 рр. завершено

РІШЕННЯ
Про закінчення опалювального сезону 2020/2021 року
від 07.04.2021 р. № 43

Відповідно до п. 5 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. №630, та керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Полтавської міської ради...


 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram




Перша половина поточного опалювального періоду охарактеризувалась не лише найхолоднішими за кілька останніх років зимовими місяцями, а й істотними стрибками температури зовнішнього повітря упродовж календарної зими. Саме такі обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків. Про чинники, що дозволять зменшити розмір платіжки за опалення читайте у нашому матеріалі.

Опалювальний сезон 2020-2021 рр. розпочався в Полтаві 22 жовтня. Проте він вже виявився багатим на погодні сюрпризи: на зміну аномально теплому листопаду прийшли зимові місяці, які, на відміну від минулорічних, виявилися по-зимовому прохолодними. Та навіть у холодні місяці поточного опалювального періоду природа раз по разу випробовувала полтавців різкими стрибками температури зовнішнього повітря не характерними для наших кліматичних умов. 

Саме ці обставини спонукали більшість громад житлових будинків нашого міста замислитись про пошук шляхів заощадження на вартості опалення, без погіршення якісних показників опалення в приміщеннях житлового будинку. То які чинники необхідно враховувати аби і перебування в оселях зробить комфортним, і на опаленні заощадити?..

А ви вже готові до раціонального користування теплом у побуті?..



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 

КОРИСНО


Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно у міжопалювальний період підготувати теплове господарство до роботи взимку. А для того, щоб провести весь комплекс робіт, щороку доводиться зупиняти котельні, теплогенераторні, центральні теплові пункти і насосні на короткий період. Графіки зупинок — у статті нижче.
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

Попри те, що опалювальний період 2020-2021рр. завершився лише сьогодні, «Полтаватеплоенерго» уже спланувало і погодило з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до роботи впродовж наступної зими у Полтаві, а також Карлівці, Машівці, Решетилівці і Котельві, де підприємство надає послуги. І тут без зупинки котелень ніяк не обійтися... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 



ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ !

У зв’язку з зафіксованими новими випадками захворювання на COVID-19 серед працівників підприємства, та з метою запобігання поширення вірусу насамперед серед відвідувачів, із середи, 10 березня поточного року, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» тимчасово призупиняє прийом споживачів...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.