«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

2021-09-30  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ:
ГРАФІК РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА В ПЕРІОД ФОРМУВАННЯ РАХУНКІВ

Шановні споживачі!

У п’ятницю, 1 жовтня, у зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом вересня цього року послуг підприємства з надання гарячої води абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» прийом споживачів здійснювати не буде. Потрапити до абонентської служби можна буде  у понеділок, 4 жовтня.
 
Нагадаємо, віднедавна на Полтавщині через погіршення епідситуації посилено карантинні заходи, тому і абонентська служба здійснює прийом споживачів з урахуванням цих обмежень.

  
Користуючись нагодою, абонентська служба підприємства нагадує власникам квартирних лічильників про необхідність своєчасної передачі показників квартирних лічильників

Приносимо вибачення за можливі незручності.

Абонентська служба
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які мешканці багатоповерхівок невдовзі отримають поштою. Проте вже зараз із інформацією про вартість послуг, отриманих споживачами у грудні 2021 року можна ознайомитися скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram (розділ "Стан рахунку"), а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача» (у розділах "Взаєморозрахунки" та "Нарахування").
 
 
Наразі триває процес формування рахунків  за послуги отримані споживачами упродовж грудня 2021 року. Після цього рахунки будуть відображені на електронних ресурсах та направлені споживачам поштою. Цього разу процес формування рахунків потребував більше часу, оскільки відбулася зміна методології проведення формування вартості послуг... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


З понеділка, 13 грудня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 13 грудня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО