"ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО":Перебої з електропостачанням до котелень підприємства спричинять численні аварійні ситуації

2021-29-12  
 

Перебої з електропостачанням до котелень «Полтаватеплоенерго» спричинять численні аварійні ситуації

Часті планові і аварійні відключення котелень підприємства від електромережі можуть призвести до збоїв у роботі генеруючого обладнання і спровокувати численні пориви у мережах теплопостачання. 

Полтавські теплоенергетики вкрай стурбовані різким погіршенням ситуації із стабільністю забезпечення об’єктів теплового господарства міста електричною енергією. 

Так, у поточному опалювальному періоді кількість різного роду відключень котелень від електропостачання вже перевищило пів сотні випадків. Для порівняння, цей ж показник за аналогічний період минулого року — є у понад десять разів меншим.

Слід зауважити, що такі тривалі чи короткочасні відключення створюють передумови для виникнення численних аварійних ситуацій як безпосередньо на котельнях підприємства, так і в мережах теплопостачання. А це, у свою чергу, не лише створить незручності нашим споживачам, а й позбавить можливості «Полтаватеплоенерго» в складних погодних умовах і при низьких температурах повітря забезпечувати безперебійне теплопостачання до житлового фонду міста і об’єктів його критичної інфраструктури.

Тож будемо сподіватися, що вже найближчим часом ситуація із безперебійним постачанням електричної енергії до котелень «Полтаватеплоенерго» владнається і полтавські тепловики отримають змогу гарантовано забезпечувати полтавців якісними та безперебійними послугами теплопостачання. 

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які мешканці багатоповерхівок невдовзі отримають поштою. Проте вже зараз із інформацією про вартість послуг, отриманих споживачами у грудні 2021 року можна ознайомитися скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram (розділ "Стан рахунку"), а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача» (у розділах "Взаєморозрахунки" та "Нарахування").
 
 
Наразі триває процес формування рахунків  за послуги отримані споживачами упродовж грудня 2021 року. Після цього рахунки будуть відображені на електронних ресурсах та направлені споживачам поштою. Цього разу процес формування рахунків потребував більше часу, оскільки відбулася зміна методології проведення формування вартості послуг... 



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

КОРИСНО


З понеділка, 13 грудня, після вимушеної перерви, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів. У якому режимі вона працює зараз, читайте у статті нижче.

З 13 грудня,  після вимушеної перерви абонентська служба «Полтаватеплоенерго» відкриває двері для відвідувачів.

Упродовж запровадженого в Україні  карантину прийом споживачів абонентською службою «Полтаватеплоенерго» здійснюється... 
 


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

ОФІЦІЙНО