«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за грудень 2021 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2022-01-13  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із нарахуваннями за грудень 2021 року
можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які мешканці багатоповерхівок невдовзі отримають поштою. Проте вже зараз із інформацією про вартість послуг, отриманих споживачами у грудні 2021 року можна ознайомитися скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram (розділ "Стан рахунку"), а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача» (у розділах "Взаєморозрахунки" та "Нарахування").
 
 
Наразі триває процес формування рахунків  за послуги отримані споживачами упродовж грудня 2021 року. Після цього рахунки будуть відображені на електронних ресурсах та направлені споживачам поштою. Цього разу процес формування рахунків потребував більше часу, оскільки відбулася зміна методології проведення формування вартості послуг

Нагадаємо, навесні 2021 року ми інформували споживачів послуг «Полтаватеплоенерго», про запровадження нового покоління чат-ботів підприємства — інфо-ботів. На відміну від попередніх, нові — є багатофункціональними і багато у чому можуть замінити навіть сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), до якого вже встигли звикнути майже 33 тис. полтавців.

Інфо-боти «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram містять ширший інструментарій, який дозволяє не лише передавати показники індивідуальних приладів обліку, а й відстежувати стан особового рахунку (нарахування, оплати, заборгованість), переглядати та завантажувати щомісячні рахунки за послуги підприємства тощо.

Однак, якщо серед різноманіття он-лайн інструментів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» ви віддаєте перевагу вже звичному — «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), то і він також залишається добрим вашим помічником. 

Не варто забувати і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної доставки рахунків підприємства на електронну скриньку. Така можливість наявна також саме у цілодобовому он-лайн сервісі «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/). Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків «Полтаватеплоенерго» можна ознайомитися тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Хочемо наголосити — «Полтаватеплоенерго» постійно працює задля налагодження ефективної взаємодії зі споживачем! Саме тому, шановні споживачі, ви маєте змогу обрати для користування зручний саме для вас інструмент і користуватися ним у зручний саме вам час!
 
Нагадаємо, абонентська служба працює із дотриманням карантинних обмежень.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані одного кліка!

Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:
Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону
 
Аби наступний опалювальний сезон пройшов без позаштатних ситуацій, необхідно влітку належним чином підготувати теплове господарство до роботи. Запорукою безвідмовного функціонування обладнання котелень і теплових мереж, та, як наслідок, стабільного надання послуг теплопостачання споживачам у м. Полтаві, Карлівці, Машівці, Решетилівці, Котельві, а також й у м. Кременчук — є своєчасне виконання всього комплексу профілактичних заходів. Для цього щороку необхідно зупиняти котельні, теплогенераторні і центральні теплові пункти (ЦТП) на деякий час. Тож, спланований «Полтаватеплоенерго» і погоджений з органами місцевого самоврядування, графік підготовки теплового господарства до опалювального періоду 2023-2024 рр. — у статті нижче.

Нагадаємо, в обласному центрі функціонує 80 котелень і теплогенераторних підприємства, що забезпечують мешканців міста теплом і гарячою водою. Робота 32 з них має сезонний характер, тобто вони працюють лише упродовж опалювального періоду і на час проведення підготовчих робіт в технологічному процесі задіяні не будуть. Решта котелень і теплогенераторних будуть зупинятися, щоб теплоенергетики змогли провести всі необхідні діагностичні та ремонтні роботи. Виняток - котельня по вул. Д. Коряка, 7,  яка працюватиме цьогоріч влітку без зупинки.

Термін зупинки кожної котельні залежить від її потужності та протяжності теплових мереж, задіяних у роботі. У середньому він коливається від 7 до 11 діб. Щоправда, і винятки також є. Наприклад, найбільша котельня Полтави по вулиці Ціолковського, яка забезпечує послугами майже третину міста, буде зупинена для проведення планового ремонту на 18 днів: з 29 травня до 15 червня включно. 

Фахівці «Полтаватеплоенерго» наголошують, що термін зупинки потужностей зведений до мінімуму, аби незручності для споживачів тривали якомога менше.

 

З графіками проведення робіт у районних центрах області, де «Полтаватеплоенерго» надає свої послуги, можна ознайомитися тут:

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


 
Шановні споживачі підприємства «Полтаватеплоенерго» у місті Кременчук. До вашої уваги контакти нашого Кременчуцького підрозділу, що розташований за адресою проспект Свободи, 8
 
 
ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ (Абонентський відділ) м. Кременчук

Прийом показників приладів обліку гарячого водопостачання, питання по виставленим рахункам, якості послуг.
050-457-42-66 
050-457-42-65
050-457-42-74 

З питань аварійних ситуацій, що можуть виникнути у житловому будинку, необхідно звертатись до організації, яка здійснює обслуговування внутрішньобудинкової системи опалення. А щодо стану зовнішніх інженерних мереж - до КП «Теплоенерго» м. Кременчук.

ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ м. Кременчук
 
Консультації щодо нарахувань, звірки взаєморозрахунків з юридичними особами, прийому показників приладів обліку.
050-810-17-80

Питання з приводу укладання договорів з юридичними особами.
050-457-42-72

Робота зі споживачами - юридичними особами, щодо якості послуг та контролю теплоспоживання.
050-810-11-89

Пломбування, розпломбування приладів обліку теплової енергії та гарячої води.
050-457-42-68


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО