«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників

2022-01-25  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передати показники індивідуальних лічильників

Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують інфо-боти у месенджерах споживачі, які вже вподобали цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через месенджери найзручніше передавати показники — читайте нижче.

Коли настає остання декада місяця, полтавські теплоенергетики традиційно звертаються до споживачів з проханням вчасно передати показники квартирних лічильників гарячої води і теплової енергії. Цього місяця передати показники індивідуальних приладів обліку (гарячої води і теплової енергії) слід не пізніше 31 січня включно. Зробити це можна кількома способами, однак найбільш зручний (особливо серед власників смартфонів) — через інфо-боти у месенджерах Viber і Telegram.

   

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників

 

Здавалося б, лише недавно на офіційному сайті підприємства та його сторінках у соціальних мережах і інформаційних каналах месенджерів, «Полтаватеплоенерго» інформувало про розширення взаємодії зі споживачами шляхом запровадження багатофункціональних інформаційних чат-ботів — інфо-ботів. Проте, вже тисячі полтавців стали постійними користувачами цими сервісами. До того ж, кожного дня їх число невпинно зростає. 

Нагадаємо, ідентифікація споживача інфо-ботами відбувається виключно за номером контактного телефону. Тож, аби стати користувачем інфо-ботів «Полтаватеплоенерго» у Viber та/чи Telegram, необхідно, щоб номер вашого телефону (на який зареєстровано месенджери) було внесено до облікової бази підприємства, як контактний для відповідного особового рахунку.

Для тих із наших споживачів, котрі ще тільки збираються стати користувачем інфо-ботів, хочемо дати кілька корисних підказок по користуванню цими програмними продуктами «Полтаватеплоенерго».

Тож, як передати показники лічильників за допомогою інфо-ботів?
 
Алгоритм користування ними однаковий як для Viber, так і для Telegram: 

Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот.
 

Крок 2. Перейдіть у «Головне меню» інфо-бота.
 

Крок 3. Оберіть опцію «Передати показники ПО» (ПО — приладів обліку).
 

Крок 4. Якщо із вашим контактним номером телефона, на якому зареєстровано месенджер, у обліковій базі «Полтаватеплоенерго» пов'язаний лише один особовий рахунок — інфо-бот відразу відобразить інформацію по останнім з переданих раніше показникам індивідуальних приладів обліку і запропонує обрати потрібний лічильник (навіть якщо він один!) і ввести його поточні показники. Якщо ж ваш телефонний номер є контактним для кількох особових рахунків, то перед внесенням показників потрібно буде спочатку обрати необхідний особовий рахунок, а вже потім переходити до етапу передачі показників індивідуальних приладів обліку.

Крок 5. Після внесення вами даних і їх передачі інфо-ботом до облікової бази підприємства, останній поінформує користувача про обсяги спожитої послуги.

Крок 6. Оберіть наступну дію у чат-боті, якщо є така необхідність, перейшовши у «Головне меню» інфо-бота.


Очевидними перевагами передачі показників індивідуальних приладів обліку через інфо-боти є автоматичне опрацювання введених даних із покроковою їх перевіркою. Отримані від користувача відомості відразу вносяться в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. А оскільки людський фактор, під час отримання показників від споживачів відсутній, це гарантує уникнення можливих затримок, помилок чи неточностей.

Нагадаємо,  абонентська служба працює в  режимі карантинних обмежень.

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані одного кліка!

Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.

Друкувати

АКТУАЛЬНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:  З 1 травня підприємство вводить в дію тарифи на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, прийняті рішенням Полтавської обласної ради № 286 від 21 жовтня 2021 року. 

З 1 травня 2022 року у розрахунках з населенням ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» застосовуватиме тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, затверджені рішенням Полтавської обласної ради від 21 жовтня 2021 року № 286, зі змінами, внесеними рішенням  № 326 від 09 грудня 2021 року. Ці тарифи були встановлені ще 21 жовтня 2021 року, але, у зв’язку з підписанням "Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр.", застосування тарифів було відтерміновано до закінчення опалювального періоду 2021/2022 років. 

Ознайомитись з текстом рішення та розміром тарифів споживачі мають змогу за наступним посиланням:Полтавська обласна рада рішення №286
Звертаємо увагу, що тарифи розраховані і встановлені в залежності від способу виробництва та постачання послуги, а саме:
- без урахування витрат на утримання та ремонту центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонту індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється безпосередньо від котелень підприємства);
- з урахуванням витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється від центральних теплових пунктів - ЦТП);
- без урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та з урахуванням витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється за допомогою індивідуального теплопункту – ІТП);
- для будинків, обладнаних системою автономного теплопостачання (дахові котельні).

Необхідно зауважити, що тарифи на послугу з постачання теплової енергії для багатоквартирних будинків, обладнаних системами автономного опалення встановлені окремо для кожного будинку (дахові котельні).

Тарифи на послугу з постачання гарячої води у разі, коли гаряча вода виробляється за допомогою систем автономного опалення або індивідуального теплового пункту, що перебувають на балансі ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» також встановлені окремо для кожного будинку.
Більш детальна інформація розміщена на офіційному сайті підприємства  «Потаватеплоенерго» у розділі «Тарифи для потреб населення».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 

КОРИСНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Як змінився рахунок на послуги підприємства та чим викликані ці зміни?

«Полтаватеплоенерго» вже інформувало споживачів про зміни порядку нарахування вартості надаваних послуг, які відбулися у лютому 2022 року. А вже проведено  розподіл та нарахування за послугу з постачання теплової енергії за березень 2022 року. Докладніше про ці зміни, щодо розподілу спожитих споживачами послуг, відповідно до положень Методики у новій редакції, далі у матеріалі.

Як повідомлялося раніше, з 01.12.2021 набрали чинності постанови КМУ № 1022 та № 1023 від 08.09.2021, якими затверджені публічні договори приєднання про надання послуг з теплової енергії та постачання гарячої води. Відповідно до пункту 3 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» договори зі споживачами, які не прийняли рішення про модель організації договірних відносин, укладаються протягом двох місяців з дня набрання чинності рішення Кабінету Міністрів України про затвердження типових публічних договорів приєднання. Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», з 01.12.2021 введено в дію нові договори зі споживачами, про що підприємство інформувало в рахунках за листопад 2021 року.
28.01.2022 набрав чинності наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 28 грудня 2021 року № 358 «Про внесення змін до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг» (далі – Методика) 
10.02.2022 Міністерством розвитку громад та територій України надано роз’яснення «Щодо опублікування та введення в дію наказом Мінрегіону від 28 грудня 2021 року № 358 Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг у новій редакції».З урахуванням викладеного, розподіл та нарахування за послугу з постачання теплової енергії за лютий 2022 року проведено відповідно до положень Методики у новій редакції з одночасним перерозподілом нарахувань, проведених за січень 2022 року.
Методикою врегульовано питання щодо визначення та розподілу обсягу спожитої теплової енергії за допомогою вузла (вузлів) комерційного обліку, а також розрахунково у разі його відсутності, тимчасового виходу з ладу або втрати.
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 
  

 

ОФІЦІЙНО