«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників

2022-06-29  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передати показники індивідуальних лічильників

Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують інфо-боти у месенджерах споживачі, які вже вподобали цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через месенджери найзручніше передавати показники — читайте нижче.

Цього місяця передати показники індивідуальних приладів обліку (гарячої води) слід не пізніше 30 червня включно. Зробити це можна кількома способами, однак найбільш зручний (особливо серед власників смартфонів) — через інфо-боти у месенджерах Viber і Telegram.

   

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників


Нагадаємо, ідентифікація споживача інфо-ботами відбувається виключно за номером контактного телефону. Тож, аби стати користувачем інфо-ботів «Полтаватеплоенерго» у Viber та/чи Telegram, необхідно, щоб номер вашого телефону (на який зареєстровано месенджери) було внесено до облікової бази підприємства, як контактний для відповідного особового рахунку.

Для тих із наших споживачів, котрі ще тільки збираються стати користувачем інфо-ботів, хочемо дати кілька корисних підказок по користуванню цими програмними продуктами «Полтаватеплоенерго».

Тож, як передати показники лічильників за допомогою інфо-ботів?
 
Алгоритм користування ними однаковий як для Viber, так і для Telegram: 

Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот.
 

Крок 2. Перейдіть у «Головне меню» інфо-бота.
 

Крок 3. Оберіть опцію «Передати показники ПО» (ПО — приладів обліку).
 

Крок 4. Якщо із вашим контактним номером телефона, на якому зареєстровано месенджер, у обліковій базі «Полтаватеплоенерго» пов'язаний лише один особовий рахунок — інфо-бот відразу відобразить інформацію по останнім з переданих раніше показникам індивідуальних приладів обліку і запропонує обрати потрібний лічильник (навіть якщо він один!) і ввести його поточні показники. Якщо ж ваш телефонний номер є контактним для кількох особових рахунків, то перед внесенням показників потрібно буде спочатку обрати необхідний особовий рахунок, а вже потім переходити до етапу передачі показників індивідуальних приладів обліку.

Крок 5. Після внесення вами даних і їх передачі інфо-ботом до облікової бази підприємства, останній поінформує користувача про обсяги спожитої послуги.

Крок 6. Оберіть наступну дію у чат-боті, якщо є така необхідність, перейшовши у «Головне меню» інфо-бота.

Очевидними перевагами передачі показників індивідуальних приладів обліку через інфо-боти є автоматичне опрацювання введених даних із покроковою їх перевіркою. Отримані від користувача відомості відразу вносяться в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. А оскільки людський фактор, під час отримання показників від споживачів відсутній, це гарантує уникнення можливих затримок, помилок чи неточностей.



«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані одного кліка!

Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 

Друкувати

АКТУАЛЬНО

  
 Директор комерційний «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин:«Запровадження двоставкового тарифу є взаємовигідним варіантом у відносинах між підприємством і споживачами теплової енергії»

Як змінився порядок нарахувань на підприємстві? Чому відбулось збільшення тарифів з 1 травня під час дії воєнного стану, чи потрібно платити  за опалення в літній період? Відповіді на ці та інші запитання дав - директор комерційний  «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин.

— Дійсно за травень місяць підприємство «Полтватеплоенерго» здійснило нарахування за послугу з постачання теплової енергії. Ця величина має назву умовно-постійна частина плати і є складовою двоставкового тарифу.

Двоставковий тариф – фактично одноставковий тариф, розподілений на дві складові: умовно-змінна частина, умовно-постійна частина.
Умовно-змінна частина складається з витрат на паливо - природний газ та електроенергію і обліковується комерційними приладами обліку.
Постійна частина тарифу нараховується впродовж року, щомісяця рівними частинами. Це витрати підприємства на ремонтні роботи котелень та теплових мереж, оновлення обладнання, заробітну плату, податкові зобов’язання, амортизацію обладнання, розподіл газу, за який підприємство також сплачує щомісячно.
Для підприємства такий підхід до застосування тарифу дає змогу отримувати кошти для проведення робіт з підготовки теплового господарства до опалювального періоду.
Перевагою двоставкового тарифу для споживачів є те що для них зменшується фінансове навантаження в опалювальний період (з квітня по жовтень вони сплачують 25% вартості теплової енергії в опалювальний період).
До речі, протягом декількох років підприємство в міжопалювальний період в рахунках рекомендувало споживачам оплачувати 50% від нарахування в зимові місяці. Кожен третій цим користувався, чим зменшував фінансове навантаження зимою.

Якщо згадати історію застосування тарифів, то до 2014 року нарахування  вже проводилися щомісячно, протягом року, а в 2015 році перейшли на нарахування лише в опалювальний період.
Запровадження двоставкового тарифу є взаємовигідним варіантом у відносинах між підприємством і споживачами теплової енергії, тому такий підхід вже застосовується в багатьох містах...



Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


КОРИСНО


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ:  З 1 травня підприємство вводить в дію тарифи на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, прийняті рішенням Полтавської обласної ради № 286 від 21 жовтня 2021 року. 

З 1 травня 2022 року у розрахунках з населенням ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» застосовуватиме тарифи на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, затверджені рішенням Полтавської обласної ради від 21 жовтня 2021 року № 286, зі змінами, внесеними рішенням  № 326 від 09 грудня 2021 року. Ці тарифи були встановлені ще 21 жовтня 2021 року, але, у зв’язку з підписанням "Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр.", застосування тарифів було відтерміновано до закінчення опалювального періоду 2021/2022 років. 

Ознайомитись з текстом рішення та розміром тарифів споживачі мають змогу за наступним посиланням:Полтавська обласна рада рішення №286
Звертаємо увагу, що тарифи розраховані і встановлені в залежності від способу виробництва та постачання послуги, а саме:
- без урахування витрат на утримання та ремонту центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонту індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється безпосередньо від котелень підприємства);
- з урахуванням витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та без урахування витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється від центральних теплових пунктів - ЦТП);
- без урахування витрат на утримання та ремонт центральних теплових пунктів та з урахуванням витрат на утримання та ремонт індивідуальних теплових пунктів (надання послуги здійснюється за допомогою індивідуального теплопункту – ІТП);
- для будинків, обладнаних системою автономного теплопостачання (дахові котельні).

Необхідно зауважити, що тарифи на послугу з постачання теплової енергії для багатоквартирних будинків, обладнаних системами автономного опалення встановлені окремо для кожного будинку (дахові котельні).

Тарифи на послугу з постачання гарячої води у разі, коли гаряча вода виробляється за допомогою систем автономного опалення або індивідуального теплового пункту, що перебувають на балансі ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» також встановлені окремо для кожного будинку.
Більш детальна інформація розміщена на офіційному сайті підприємства  «Полтаватеплоенерго» у розділі «Тарифи для потреб населення».

Пресслужба «Полтаватеплоенерго»

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber  чи Telegram.
 


 

ОФІЦІЙНО