2022-08-19
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»:
А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ВЖЕ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА ДО СВОЄЇ ПОШТОВОЇ СКРИНЬКИ?
ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг підприємства до поштових скриньок за адресами їх проживання.
Щомісячну доставку рахунків на оплату послуг з постачання тепла та гарячої води здійснює УДППЗ «Укрпошта». В свою чергу абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Отже, звертаємося до вас, шановні наші споживачі, з проханням: якщо ви не отримали рахунки за послуги підприємства, отримані впродовж липня, — не будьте байдужими і повідомте про цей факт до абонентської служби підприємства будь-яким зручним для вас шляхом, наприклад, за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:
Звертаємо вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.
Оскільки підприємство має широкий інструментарій електронних послуг і з електронною версією рахунку споживачі можуть ознайомитись вже на початку місяця, тож від доставки паперових рахунків за бажанням можна відмовитись. Для цього потрібно бути користувачем цілодобового сервісу "Особистий кабінет споживача", саме там, редагуючи обліковий запис, є можливість самостійно встановити налаштування для отримання рахунку на оплату послуг.
«Полтаватеплоенерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування своїх споживачів. Будемо вдячні за вашу небайдужість.
Абонентська служба ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути в курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів — підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.