«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства змінено в зв'язку з технічними причинами

2022-08-23  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ
ГРАФІК РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ПІДПРИЄМСТВА ЗМІНЕНО
 

Шановні споживачі!

У вівторок, 23 серпня, починаючи з 13 години і середу, 24 серпня, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» прийом споживачів здійснювати не буде, в зв’язку з технічними причинами. Потрапити до абонентської служби можна буде у четвер 25 серпня.
  
Приносимо вибачення за можливі незручності.

Абонентська служба
ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
 
 
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО