«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Абонентська служба здійснюватиме прийом споживачів за новим графіком

2022-09-01  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
З вересня абонентська служба відновлює прийом споживачів у звичному  режимі 

З 2 вересня, прийом споживачів відділ розрахунків з населенням абонентської служби  «Полтаватеплоенерго» здійснюватиме за таким графіком:

— понеділок – четвер — з 08:00 до 18:00
 чергові оператори із 12:00 до 14:00 

— п'ятниця — з 08:00 до 15:45
 чергові оператори із 12:00 до 14:00 

 субота — чергові оператори з 10:00 до 14:00

  неділя— вихідний



Пресслужба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber чи Telegram.
 


Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО