«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: А ВИ ВЖЕ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ?

2025-01-16  
 

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»:
А ВИ ЦЬОГО МІСЯЦЯ ВЖЕ ОТРИМАЛИ ПАПЕРОВИЙ РАХУНОК ? 
 
 

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Для підприємства важливо, щоб кожен споживач володів інформацією про стан особового рахунку. Ми постійно моніторимо якість поштової доставки паперових повідомлень з рахунками до поштових скриньок полтавців та працюємо над її удосконаленням.

Нагадаємо, з травня 2015 року щомісячну доставку рахунків на оплату послуг теплопостачання здійснює УДППЗ «Укрпошта».

У зв’язку з цим абонентська служба підприємства проводить постійний моніторинг та контроль доставки споживачам паперових рахунків ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» та постійно працює над її вдосконаленням.

Отже, шановні споживачі, якщо цього місяця ви не отримали рахунки за послуги підприємства, або на вашу адресу не надійшов паперовий рахунок за послуги підприємства, повідомте про це абонентській службі "Полтаватеплоенерго" будь-яким зручним для вас способом, наприклад, за допомогою сервісів офіційного сайту підприємства te.pl.ua:

   — надіславши електронного листа на адресу поштової скриньки info@pte.poltava.ua.

 
Звертаємо вашу увагу, що повідомлення обов’язково має містити вашу повну адресу, контактний телефон, прізвище та ініціали отримувача послуг.
 
Для того, аби щомісяця отримувати рахунки на оплату послуг на персональну електронну скриньку, необхідно стати користувачем цілодобового on-line сервісу «Особистий кабінет споживача» та встановити відповідні налаштування профілю у розділі: «Редагувати профіль». Ця послуга діє незалежно від традиційного способу доставки щомісячних рахунків. 

 
 
 «Полтаватеплоенерго» постійно працює над підвищенням якості обслуговування своїх споживачів. Вдячні за вашу небайдужість та сумлінність!
 
 
 
Абонентська служба ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго».
 
 

Щоб завжди бути в курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів — підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО