«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за січень 2025 року можна ознайомитися за допомогою інфо-бота і в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2025-02-05 


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Із нарахуваннями за січень 2025 року
можна ознайомитися за допомогою інфо-бота та в «Особистому кабінеті споживача»

На початку кожного календарного місяця фахівці абонентської служби «Полтаватеплоенерго» проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи - у щомісячних рахунках, які надходять мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз нарахування  можна побачити  в «Особистому кабінеті споживача», є ця інформація також  в інфо-боті. 

Щоб ознайомитись із нарахуваннями за спожиті упродовж січня поточного року послуги, скористуйтесь інфо-ботом «Полтаватеплоенерго» у Viber. Для цього, перебуваючи у головному меню інфо-бота, оберіть сервіс :«Рахунки на оплату».



А потім із запропонованого переліку оберіть потрібний вам місяць, за який збираєтесь переглянути нарахування.

Якщо серед розмаїття он-лайн інструментів офіційного сайту «Полтаватеплоенерго» ви віддаєте перевагу звичному — «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), то і він також залишається вашим помічником!
 
Отже, ще задовго до надходження паперового варіанту рахунку ви можете ознайомитися з його електронною версією.
 
Докладну інструкцію з використання сервісу «Особистий кабінет споживача» можна знайти тут: https://bit.ly/34RmZ8q

Не забувайте і про можливість, незалежно від традиційної доставки поштою, замовлення щомісячної розсилки рахунків підприємства на електронну скриньку. Це можна зробити у цілодобовому он-лайн сервісі: «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/). Із докладною інструкцією замовлення щомісячної доставки електронних версій рахунків «Полтаватеплоенерго» можна ознайомитися тут: https://bit.ly/34RmZ8q
 
Шановні споживачі, ви маєте змогу обрати  зручний саме для вас сервіс і скористатись ним у будь - який час!

«Полтаватеплоенерго» підкреслює важливість своєчасних розрахунків за спожиті послуги, адже ці  кошти необхідні підприємству для здійснення розрахунків із постачальниками природного газу, електричної енергії, води тощо. Усе це впливає на якісне та своєчасне надання послуг.
 


Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber.
 


Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО