«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: ЗАЛИШАЄМОСЯ НА ПОСТІЙНОМУ ЗВ’ЯЗКУ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2025-02-12 


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: ЗАЛИШАЄМОСЯ НА ПОСТІЙНОМУ ЗВ’ЯЗКУ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ 
 

466 тисяч переглядів офіційного сайту підприємства здійснили користувачі інтернету та споживачі «Полтаватеплоенерго», які залишаються в Україні та знаходяться зараз в інших країнах світу. Так, через війну нашого цвіту по всьому світу…  
 

Отже, маємо понад 5 тисяч переглядів сайту підприємства з Німеччини, майже 5 тисяч - із Польщі, 3 тисячі з Великобританії, понад тисячу показів - із Чехії, Італії Франції та Канади, Нідерландів та Словаччини, і це цифри по кожній з перелічених країн, а не загалом. Така географія сайту «Полтаватеплоенерго» із листопада 2024 року по 4 лютого 2025-го.
 
Причому понад 11 тисяч користувачів переглядають сайт підприємства та пишуть звернення саме із мобільних пристроїв.
 
Тож як дистанційно звернутися до фахівців підприємства?

☝️На офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» представлені онлайн сервіси для звернення споживачів :
«Надіслати нам листа», «Особистий кабінет споживача».

????Як надіслати листа без реєстрації на офіційному сайті підприємства?

Якщо ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом - «Надіслати нам листа» (http://te.pl.ua/on_line/mail.php):

1. Оберіть тип повідомлення, яке хочете написати.
2. Введіть прізвище, ім’я та по батькові.
3. Введіть електронну пошту, домашню адресу та телефон.
4. Напишіть своє повідомлення обсягом не більше 500 символів.
5. Натисніть «Надіслати».

Нагадуємо також, що інфо-боти у месенджерах дозволяють швидко, зручно та надійно передавати показники індивідуальних лічильників в облікову базу абонентської служби без участі персоналу.
 
Офіційні сторінки підприємства у Facebook та Instagram  - це не платформи для передачі показників лічильників, просимо звернути на це увагу!

Можна написати на електронну скриньку підприємства : info@pte.poltava.ua , але не забувайте дублювати особливо важливі звернення чи запити у паперовому варіанті на адресу підприємства, адже повинен існувати офіційно зареєстрований документ.  
 
❗️Консультації наших фахівців доступні у робочий час за номерами інформаційно-довідкової лінії:

☎️(0532) 510-455 (багатоканальний);
????(095) 288-50-81;
????(095) 278-47-06;
????(067) 503-00-35. 

Дякуємо за конструктивну співпрацю та діалог! Залишаймося на зв‘язку! 





Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».

 
 

Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber.
 


Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО