
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»:
НА ЗВ’ЯЗКУ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ НЕ ЛИШЕ В УКРАЇНІ
У лютому 2025 року на понад тисячу збільшилась кількість переглядів офіційного сайту підприємства http://te.pl.ua/ і за лютий вона сягнула 145 тисяч. Споживачі «Полтаватеплоенерго», які лишаються в Україні, здійснили майже 18 тисяч кліків веб-сайту підприємства. Найбільше їх цікавила інформація у запитаннях та відповідях про початок та закінчення опалювального періоду.

Через війну багато полтавців зараз перебувають в інших країнах світу. Тож у топ- п’ятірку кліків офіційного сайту підприємства з-за кордону у лютому 2025 року входять такі країни, як Польща, Німеччина, Великобританія, Словаччина та Чехія. Ми вдячні полтавцям, які і за кордоном стежать за станом своїх рахунків та підтримують стабільність енергетичної системи Полтавщини. Адже міцний енергетичний фронт – це запорука стійкості України у війні.
У порівнянні із попередніми трьома місяцями вже майже 12 тисяч користувачів переглядають сайт підприємства та пишуть звернення саме із мобільних пристроїв, а понад 17 тисяч – за допомогою комп’ютерів.
Тож принагідно нагадуємо, як дистанційно звернутися до фахівців підприємства.
☝️На офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» представлені онлайн сервіси для звернення споживачів : «Надіслати нам листа», «Особистий кабінет споживача».
Як надіслати листа без реєстрації на офіційному сайті підприємства?
Якщо ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом - «Надіслати нам листа» (http://te.pl.ua/on_line/mail.php):
1. Оберіть тип повідомлення, яке хочете написати.
2. Введіть прізвище, ім’я та по батькові.
3. Введіть електронну пошту, домашню адресу та телефон.
4. Напишіть своє повідомлення обсягом не більше 500 символів.
5. Натисніть «Надіслати».
Нагадуємо також, що інфо-боти у месенджерах дозволяють швидко, зручно та надійно передавати показники індивідуальних лічильників в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. Офіційні сторінки підприємства у Facebook та Instagram - це не платформи для передачі показників лічильників, просимо звернути на це увагу!
Можна написати на електронну скриньку підприємства : info@pte.poltava.ua , але не забувайте дублювати особливо важливі звернення чи запити у паперовому варіанті на адресу підприємства, адже повинен існувати офіційно зареєстрований документ.
❗️Консультації наших фахівців доступні у робочий час за номерами інформаційно-довідкової лінії:
☎️(0532) 510-455 (багатоканальний);
(095) 278-47-06;
(067) 503-00-35;
(095) 288-50-81.
Дякуємо за конструктивну співпрацю та діалог! Залишаймося на зв'язку!
Пресслужба «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber.