2013-07-11
Для багатьох полтавців ситуація з масовими відключеннями гарячого водопостачання по місту і на сьогодні залишається актуальною.
Але, на жаль, становище досі лишається вельми невизначене: комусь воду повернули, а деякі будинки вже понад півтора місяці лишаються без неї. Чи зрушила проблема з мертвої точки та чого чекати найближчим часом?

Зараз, каже Тетяна Ковшар, начальник абонентської служби «Полтаватеплоенерго», підприємство докладає всіх зусиль, щоб у цьому скрутному становищі не додавати споживачам додаткових незручностей.
— Жодних нарахувань за послуги теплопостачання, які не надавалися, проводитися не буде, - запевнила Тетяна Ковшар та, з огляду на обставини, висловила сподівання на те, що це не вплине на проведення розрахунків із підприємством відповідно до нарахувань за опалення.
Нині для підприємства важливою лишається ще одна проблема, — продовжує начальник абонентської служби «Полтаватеплоенерго», — розрахунки за послуги теплопостачання. Ми вдячні нашим споживачам, які сумлінно проводили оплату весь цей час: завдяки їм наша заборгованість перед газопостачальниками менша, ніж в інших містах України.
Але проблеми з оплатою, кажуть тепловики, все ж існують, адже серед споживачів є й менш відповідальні. За даними абонентської служби підприємства, лише протягом 2013 року заборгованість населення зросла на понад 3%, а це майже 1,7 млн грн, і станом на 1 липня поточного року склала 57,5 млн грн.
Тому нині «Полтаватеплоенерго» звертається до своїх абонентів із проханням не накопичувати боргів за вже спожите тепло, а особливо в частині нарахувань за опалення. Перерахунки ж за час, коли відсутність гарячої води у квартирах споживачів спричиняла їм незручності, абонентська служба підприємства проведе самостійно та в повному обсязі, як того і вимагає чинне законодавство України.
Ярослав ЧАБАН
За матеріалами: |
Обласна щотижнева ГАЗЕТА
«ПОЛТАВСЬКИЙ ВІСНИК» |
Адреса ресурсу: |
http://http://www.visnyk.poltava.ua/ |
Адреса матеріалу: |