До уваги споживачів послуг теплопостачання!

2013-10-10

 

 

У зв'язку з впровадженням оновленої форми договору про надання послуг з централізованого опалення та підігріву води, підприємство проводить роботу по переукладанню договорів з населенням.

Для укладання нових та переукладання існуючих договорів просимо споживачів з'явитись до абонентської служби підприємства.

При собі необхідно мати:
  • паспорт;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • розрахункову книжку;
  • технічний паспорт на квартиру.

Адреса абонентської служби: м. Полтава, вул. Генерала Духова, 1.

Режим роботи: 
  • понеділок-четвер - з 8.00 до 17.00, черговий - з 17.00 до 19.00;
  • п'ятниця - з 8.00 до 16.00; 
  • субота (черговий) - з 8.00 до 15.00, без перерви.
Першого числа кожного місяця прийом споживачів не здійснюється.

Довідки за телефонами: 510-455, 510-456.

Споживачів, які не мають змоги особисто з'явитись до абонентської служби, просимо повідомити за вищезазначеними телефонами. Такі споживачі будуть ознайомлені з проектом договору контролерами підприємства на дому або отримають його поштою.

Щиро дякуємо за співпрацю!

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

 

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО