Ліквідація наявної заборгованості

2013-12-10

 


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» звертається до споживачів з проханням забезпечити своєчасну та повну оплату за отримані послуги. А в разі, якщо заборгованість все ж виникла, одразу звертатися до абонентської служби підприємства, аби вирішити питання поступового погашення боргу. Не зволікайте, адже в гіршому випадку ви просто можете втратити нажите майно.
 
 

Майже на 99% розрахувалися полтавці за послуги теплопостачання за 11 місяців поточного року. Такий показник, наголошують у «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО», заслуговує на слова вдячності сумлінним платникам. На жаль, у цієї медалі є й інший бік – заборгованість населення за послуги підприємства залишається, і що найгірше – продовжує зростати. Станом на початок грудня тільки у 2013-му борг населення перед підприємством зріс на понад 2 млн грн і склав майже 58 млн грн. Відтак, питання ліквідації заборгованості є першочерговим.

/Станіслав Шпількін, юрисконсульт юридичної служби ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
Після того, як у судовому порядку було присуджено відшкодувати заборгованість за послуги, які надає підприємство, у випадку, якщо боржник добровільно не виконує це рішення, підприємство звертається до виконавчої служби, яка у примусовому порядку стягує цю заборгованість. Першочергово стягується з джерела доходу боржника. Якщо офіційного доходу немає, стягується майно/

До переліку майна, що підлягає вилученню в рахунок погашення заборгованості, входить: побутова, комп’ютерна, аудіо- , відео- та оргтехніка, а також готівкові кошти у гривнях та іноземній валюті. В гіршому випадку справа може дійти і до нерухомості – власне квартири чи будинку боржника. Ховатися – немає сенсу. Зачинені двері може врятують раз чи два, поки відчинити їх не змусить суд.

/Марина Кумечко, старший державний виконавець Октябрського відділу державної виконавчої служби Полтавського міського управління юстиції
Боржники не надають добровільного дозволу потрапити до помешкання для перевірки майнового стану, відмовляються виплачувати заборгованість, в подальшому будемо звертатися до суду для примусового входження до даного помешкання і все ж таки для погашення заборгованості/

Подібні методи впливу є вимушеним заходом і стосуються споживачів, які мають значну заборгованість, розміри якої подекуди сягають від 4 до 10 тис грн - наголошують у «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО». Але попереджають, що заходи щодо примусового виконання рішень суду про стягнення заборгованості за послуги теплопостачання триватимуть і надалі. Відтак, підприємство звертається до споживачів з проханням забезпечити своєчасну та повну оплату за отримані послуги. А у разі, якщо заборгованість все ж виникла, - не зволікати і одразу звертатися до абонентської служби підприємства, аби вирішити питання поступового погашення боргу.

Альона В'язнікова
 
За матеріалами:
ПОЛТАВСЬКА ТЕЛЕВІЗІЙНА СТУДІЯ «МІСТО»
Адреса ресурсу:
http://www.misto-tv.poltava.ua/
Адреса матеріалу:
http://www.misto-tv.poltava.ua/news/15828/


 

 


Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО