Звернення підприємства до споживачів послуг

08 травня 2012 р.


Звернення обласного підприємства «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» до споживачів послуг


або


Опалювальний сезон 2011 / 2012 рр. закінчився. Що далі?..


 


Звернення підприємства до споживачів послугПідприємством успішно завершено черговий опалювальний сезон.


Не зважаючи на вчасне та оперативне забезпечення теплом мешканців міста та області, питання розрахунків споживачів за отримані послуги є досить складним для підприємства. Заборгованість населення за послуги теплопостачання, в порівнянні з початком опалювального сезону, збільшилась на 3,4 млн. грн і станом на 1 травня 2012 року складає 55,6 млн. грн.


В умовах невідповідності діючих тарифів фактичній вартості теплової енергії, низького рівня розрахунків споживачів за теплову енергію у 2012 році, підприємство не має можливості забезпечити своєчасні розрахунки за природний газ.


Критичний рівень заборгованості за природний газ, а це станом на 1 травня поточного року 117,4 млн. грн, ставить під загрозу постачання гарячої води мешканцям міста та області, а в подальшому — і своєчасний початок опалювального сезону.


На сьогодні одним із джерел тимчасового покриття витрат підприємства є кошти, не сплачені населенням та іншими споживачами за отримані послуги.


В міжопалювальний період всі зусилля підприємства спрямовані саме на залучення цих коштів до розрахунків за природний газ та фінансування робіт з підготовки теплового господарства до чергового опалювального сезону.


Поряд з вже традиційними методами впливу на боржників обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» вимушене проводити роботи з припинення надання послуг боржникам. З березня не отримують послуги теплопостачання мешканці гуртожитків ДП «Полтаваагротранс-житло» ПАТ «Полтаваагротранс» по вул. К.Шосе, 56, ДП «Продмашжитло» по вул. Курчатова, 18 та КП «Полтавський м’ясокомбінат» по вул. Павленківська, 18.


В деяких випадках заборгованість за послуги теплопостачання виникає виключно через брак коштів у споживачів. З метою зменшення фінансового навантаження для малозабезпечених громадян державою передбачена державна соціальна допомога у вигляді призначення субсидії. Для оформлення субсидії на відшкодування витрат на поточну оплату житлово-комунальних послуг потрібно звернутися до територіального управління праці та соціального захисту населення.


Підприємство звертається до споживачів з проханням своєчасно та в повному обсязі проводити оплату за спожиті послуги теплопостачання. Тільки за умови існування партнерських відносин між підприємством та споживачами можливе отримання послуг належної якості.


 Адміністрація ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»


Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО