На середину липня полтавці на 98% розрахувалися за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання отримані у минулому опалювальному періоді

2015-07-22

 

 

НА СЕРЕДИНУ ЛИПНЯ ПОЛТАВЦІ НА 98% РОЗРАХУВАЛИСЯ ЗА ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ ТА ГАРЯЧОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ОТРИМАНІ У МИНУЛОМУ ОПАЛЮВАЛЬНОМУ ПЕРІОДІ

На сьогоднішній день полтавці на 98% розрахувалися за опалення та гаряче водопостачання, яке отримували у минулому опалювальному сезоні. Таку статистику наводять на підприємстві «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО». Та, на жаль, і сума раніше накопиченої заборгованості споживачів перед підприємством-теплопостачальником, залишається критично високою. Про стан справ із розрахунками населення порівняно із попередніми опалювальними періодами знає Крістіна Брігіда.


Отримав зарплату чи пенсію, та одразу розрахувався за комунальні послуги. На жаль, за цим принципом живуть не всі полтавці. На сьогоднішній день, кажуть на підприємстві «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО», загальна заборгованість їхніх споживачів за вже отримані послуги сягає майже 60-ти млн гривень. Рівень розрахунків полтавців за послуги з централізованого теплопостачання станом на середину липня, порівняно з позаминулим опалювальним періодом, знизився, проте, відзначають фахівці, не критично.

/Роман Кашин, заступник генерального директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
Рівень розрахунків за спожиті послуги з централізованого опалення і гарячого водопостачання за минулий опалювальний період склав 98%, що стосується розрахунків за послугу з централізованого гарячого водопостачання в міжопалювальний період, то тут слід зауважити, що споживачі, які отримують послугу централізованого гарячого водопостачання, також отримують послугу з централізованого опалення, у зв'язку з чим це рівень платежів десь у межах 98%/

У міжопалювальний період, кажуть на підприємстві, полтавцям рекомендують проводити так звані «авансові платежі» за централізоване теплопостачання в рахунок наступного опалювального періоду. Це, на думку фахівців, зможе зняти з них надмірне фінансове навантаження безпосередньо у сезон опалення, та рівномірно розподілити платежі у календарному році без ризику утворення заборгованості на момент закінчення опалювального сезону 2015-16 рр. На сьогодні близько 30% абонентів «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» вже перейшли на оплату послуг підприємства за формулою «рівними частинами протягом всього календарного року». Причому, наголошує Роман Кашин, авансові платежі жодним чином не впливають на право споживача отримувати житлову субсидію і, тим більше, не змінюють її величини. Розповів заступник генерального директора підприємства і про особливості нарахування оплати за послугу з централізованого опалення у разі, якщо ця послуга споживається з використанням квартирних або ж загальнобудинкових лічильників теплової енергії.

/Роман Кашин, заступник генерального директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»
Відповідно до вимог надання послуг з централізованого теплопостачання та постачання гарячої та холодної води, нарахування проводиться в разі обладнання будинку загальнобудинковим лічильником за його показниками пропорційно до опалювальної площі кожної квартири. В разі обладнання квартирним, якщо є така технічна можливість, споживачі сплачують за показниками цього лічильника, та додатково – за опалення місць загального користування/

Інформацію про стан особового рахунку та власний рівень заборгованості кожен споживач може отримати у робочий час за багатоканальним телефоном абонентської служби, або ж цілодобово у будь-який зручний час, попередньо зареєструвавшись на офіційному сайті підприємства — у своєму ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ СПОЖИВАЧА. Перевагою цього онлайн сервісу, говорять на «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО», вже активно користуються понад три тисячі полтавських родин. Утім вирішення частини питань, пов'язаних із наданням послуг підприємством-теплопостачальником, потребує особистого візиту споживача до абонентської служби. До них належать: зміна власника, опалювальної площі, кількості зареєстрованих осіб; реєстрація/перереєстрація пільги; розподіл/об'єднання особового рахунку та надання довідки про стан розрахунків. Саме для таких відвідувачів, поважаючи їхню зайнятість, підприємство-теплопостачальник створив можливість попереднього запису на прийом, якою вже сьогодні можна скористатися як безпосередньо в приміщенні абонентської служби, так і за телефоном її довідки.

Крістіна БРІГІДА

За матеріалами:
ПОЛТАВСЬКА ТЕЛЕВІЗІЙНА СТУДІЯ «МІСТО»
Адреса ресурсу:
http://www.misto-tv.poltava.ua/
Адреса матеріалу:
На середину липня полтавці на 98% розрахувалися за...

 

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО