«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щодо графіку роботи абонентської служби та необхідність передачі показників квартирних лічильників гарячої води та/або теплової енергії

2017-05-22

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
ЩОДО ГРАФІКУ РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ КВАРТИРНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ТА/АБО ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

У зв’язку з проведенням розрахунків, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» наприкінці травня цього року працюватиме за наступним графіком: 

 —   27.05.2017 р. (субота) — неприймальний день (у зв’язку з виконанням розрахунків/перерахунку);
 —   28.05.2017 р. (неділя) — вихідний день;
 —   29.05.2017 р. (понеділок) — неприймальний день (виконуються розрахунки), крім юридичних осіб;
 —   з 30.05.2017 р. (з вівторка) — згідно графіку.

Приносимо вибачення за можливі незручності.



ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Користуючись нагодою, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) та/або квартирних приладів обліку теплової енергії (теплових лічильників) про необхідність своєчасної передачі до абонентської служби підприємства їх показників.

Зробити це слід ВЧАСНО — до 25-го травня цього року включно, аби забезпечити коректні нарахування у платіжних квитанціях за травень поточного року.

Звертаємо Вашу увагу, що показники лічильників гарячої води, передані в період з 26.05.2017 по 31.05.2017 включно, будуть відображені в обліку за червень 2017 року.

Передати показники квартирних приладів обліку (лічильників) можна будь-яким зручним для Вас способом:

510-455 (багатоканальний) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(067) 503-00-35 (Київстар) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
510-445 — автовідповідач — цілодобово;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — SMS-повідомлення — цілодобово;
(067) 503-00-35 (Київстар) — SMS-повідомлення — цілодобово;
te.pl.ua«Передати показники лічильника» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства;
abon.te.pl.ua«Особистий кабінет споживача» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства.

УВАГА!!!

У разі відсутності показників приладів обліку за поточний місяць, підприємство буде позбавлене можливості нарахувати споживачеві суму пільгової знижки.

Завчасно Вам вдячні.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Друкувати

АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО