«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щодо графіку роботи абонентської служби та необхідність передачі показників квартирних лічильників гарячої води та/або теплової енергії

2017-05-22

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
ЩОДО ГРАФІКУ РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ КВАРТИРНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ТА/АБО ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

У зв’язку з проведенням розрахунків, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» наприкінці травня цього року працюватиме за наступним графіком: 

 —   27.05.2017 р. (субота) — неприймальний день (у зв’язку з виконанням розрахунків/перерахунку);
 —   28.05.2017 р. (неділя) — вихідний день;
 —   29.05.2017 р. (понеділок) — неприймальний день (виконуються розрахунки), крім юридичних осіб;
 —   з 30.05.2017 р. (з вівторка) — згідно графіку.

Приносимо вибачення за можливі незручності.



ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Користуючись нагодою, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) та/або квартирних приладів обліку теплової енергії (теплових лічильників) про необхідність своєчасної передачі до абонентської служби підприємства їх показників.

Зробити це слід ВЧАСНО — до 25-го травня цього року включно, аби забезпечити коректні нарахування у платіжних квитанціях за травень поточного року.

Звертаємо Вашу увагу, що показники лічильників гарячої води, передані в період з 26.05.2017 по 31.05.2017 включно, будуть відображені в обліку за червень 2017 року.

Передати показники квартирних приладів обліку (лічильників) можна будь-яким зручним для Вас способом:

510-455 (багатоканальний) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(067) 503-00-35 (Київстар) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
510-445 — автовідповідач — цілодобово;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — SMS-повідомлення — цілодобово;
(067) 503-00-35 (Київстар) — SMS-повідомлення — цілодобово;
te.pl.ua«Передати показники лічильника» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства;
abon.te.pl.ua«Особистий кабінет споживача» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства.

УВАГА!!!

У разі відсутності показників приладів обліку за поточний місяць, підприємство буде позбавлене можливості нарахувати споживачеві суму пільгової знижки.

Завчасно Вам вдячні.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Друкувати

АКТУАЛЬНО


Заступник генерального директора зі збуту ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» пояснив, що корективи в плани підприємства можуть бути внесені лише через значний обсяг робіт зі встановлення будинкових приладів обліку теплової енергії, що потребують значних грошових ресурсів, та недостатній рівень розрахунків полтавців за вже отримані послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води.
Нещодавно добіг кінця опалювальний період 2016— 2017 років: розпочавшись 11 жовтня, він завершився 5 квітня (авт. - з 19 квітня 2017 року опалювальний період 2016-2017рр. Розпорядженням міського голови м.Полтава продовжено). А полтавські теплоенергетики вже думають про наступний опалювальний сезон... 


КОРИСНО

ГРАФІК ПІДГОТОВКИ

до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Полтава,

погоджений з виконавчим комітетом

 Полтавської міської ради


З графіками підготовки котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Карлівка, смт Машівка, смт Котельва та смт Решетилівка, де обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» надає свої послуги, можна ознайомитися у відповідних розділах офіційного сайту підприємства...

Архiв новин

«    Июнь 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30