«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Щодо графіку роботи абонентської служби та необхідність передачі показників квартирних лічильників гарячої води та/або теплової енергії

2017-05-22

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
ЩОДО ГРАФІКУ РОБОТИ АБОНЕНТСЬКОЇ СЛУЖБИ ТА НЕОБХІДНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ КВАРТИРНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ ТА/АБО ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

У зв’язку з проведенням розрахунків, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» наприкінці травня цього року працюватиме за наступним графіком: 

 —   27.05.2017 р. (субота) — неприймальний день (у зв’язку з виконанням розрахунків/перерахунку);
 —   28.05.2017 р. (неділя) — вихідний день;
 —   29.05.2017 р. (понеділок) — неприймальний день (виконуються розрахунки), крім юридичних осіб;
 —   з 30.05.2017 р. (з вівторка) — згідно графіку.

Приносимо вибачення за можливі незручності.



ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!

Користуючись нагодою, абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) та/або квартирних приладів обліку теплової енергії (теплових лічильників) про необхідність своєчасної передачі до абонентської служби підприємства їх показників.

Зробити це слід ВЧАСНО — до 25-го травня цього року включно, аби забезпечити коректні нарахування у платіжних квитанціях за травень поточного року.

Звертаємо Вашу увагу, що показники лічильників гарячої води, передані в період з 26.05.2017 по 31.05.2017 включно, будуть відображені в обліку за червень 2017 року.

Передати показники квартирних приладів обліку (лічильників) можна будь-яким зручним для Вас способом:

510-455 (багатоканальний) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
(067) 503-00-35 (Київстар) — з понеділка по четвер із 08:00 до 17:00 та у п'ятницю — з 08:00 до 15:45;
510-445 — автовідповідач — цілодобово;
(050) 303-34-02 (Vodafone Україна - МТС Україна) — SMS-повідомлення — цілодобово;
(067) 503-00-35 (Київстар) — SMS-повідомлення — цілодобово;
te.pl.ua«Передати показники лічильника» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства;
abon.te.pl.ua«Особистий кабінет споживача» — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства.

УВАГА!!!

У разі відсутності показників приладів обліку за поточний місяць, підприємство буде позбавлене можливості нарахувати споживачеві суму пільгової знижки.

Завчасно Вам вдячні.

Абонентська служба ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»

Друкувати

АКТУАЛЬНО



Нещодавно організації-надавачі житлово-комунальних послуг узгодили з органами соцзахисту механізм перепризначення субсидій для населення за умови наявності заборгованості.

Субсидія призначається на 12 місяців. Окремо робиться розрахунок на опалювальний і неопалювальний сезони. З 1 травня вступив у силу новий механізм обрахування субсидій..

КОРИСНО

ГРАФІК ПІДГОТОВКИ

до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Полтава,

погоджений з виконавчим комітетом

 Полтавської міської ради


З графіками підготовки котелень, теплогенераторних, ЦТП та теплових мереж до опалювального періоду 2017-2018 рр. у м. Карлівка, смт Машівка, смт Котельва та смт Решетилівка, де обласне комунальне підприємство «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» надає свої послуги, можна ознайомитися у відповідних розділах офіційного сайту підприємства...

Архiв новин

«    Июль 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31