«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за червень 2022 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2022-07-06  
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за червень 2022 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…

Колектив «Полтаватеплоенерго в жалобі через загибель на фронті працівника підприємства Олександра Чипенка.

2022-07-04  
Колектив «Полтаватеплоенерго в жалобі через загибель на фронті працівника підприємства Олександра Чипенка

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

2022-06-30 
У п'ятницю, 1 липня, у зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом червня цього року послуг підприємства абонентська служба…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Діти працівників підприємства влітку відвідують екопарк «Ковалівка»

2022-06-30 
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Діти працівників підприємства влітку відвідують екопарк «Ковалівка»

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передавати показники індивідуальних лічильників

2022-06-29  
Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують інфо-боти у месенджерах споживачі, які вже вподобали цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через месенджери найзручніше передавати показники — читайте нижче...

Полтаватеплоенерго»:Вітаємо з Днем Конституції України.

2021-06-28  
28 червня-День Конституції України...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників необхідно до 30 червня включно

2022-06-24 
Кінець кожного місяця для абонентської служби «Полтаватеплоенерго» — гаряча пора, адже в цей час необхідно зібрати всі показники індивідуальних лічильників...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука його стабільного функціонування

2022-06-23  
У зв’язку із військовою агресією та повномаштабним вторгненням Російської Федерації, в Україні вже 4 місяці триває воєнний стан. Та, незважаючи на на цю складну ситуацію, підприємства критичної інфраструктури працюють безперебійно і в повному обсязі, забезпечуючи своїх споживачів послугами...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: А ви цього місяця вже отримали паперовий рахунок підприємства до своєї поштової скриньки?..

2022-06-20  
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з підігріву води…

Директор комерційний «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин:«Запровадження двоставкового тарифу є взаємовигідним варіантом у відносинах між підприємством і споживачами теплової енергії»

2022-06-16 
Як змінився порядок нарахувань на підприємстві? Чому відбулось збільшення тарифів з 1 травня  під час дії воєнного стану, чи потрібно платити за опалення в літній період? Відповіді на ці та інші запитання дав - директор комерційний  «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин


АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО