2022-07-06
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за червень 2022 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…
2022-06-30
У п'ятницю, 1 липня, у зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом червня цього року послуг підприємства абонентська служба…
2022-06-30
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Діти працівників підприємства влітку відвідують екопарк «Ковалівка»
2021-06-28
28 червня-День Конституції України...
2022-06-24
Кінець кожного місяця для абонентської служби «Полтаватеплоенерго» — гаряча пора, адже в цей час необхідно зібрати всі показники індивідуальних лічильників...
2022-06-23
У зв’язку із військовою агресією та повномаштабним вторгненням Російської Федерації, в Україні вже 4 місяці триває воєнний стан. Та, незважаючи на на цю складну ситуацію, підприємства критичної інфраструктури працюють безперебійно і в повному обсязі, забезпечуючи своїх споживачів послугами...
2022-06-20
На адресу підприємства продовжують надходити поодинокі звернення від споживачів зі скаргами на періодичну відсутність чи несвоєчасність доставки рахунків на оплату послуг з підігріву води…
2022-06-16
Як змінився порядок нарахувань на підприємстві? Чому відбулось збільшення тарифів з 1 травня під час дії воєнного стану, чи потрібно платити за опалення в літній період? Відповіді на ці та інші запитання дав - директор комерційний «Полтаватеплоенерго» Роман Кашин