«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із нарахуваннями за вересень 2021 року можна ознайомитися за допомогою інфо-ботів та в «Особистому кабінеті споживача»

ПОКВПТГ «ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»2021-10-05  
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за вересень 2021 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Запрошуємо на постійну роботу (м. Карлівка)

2021-10-05  
Обласне виробниче комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» у м. Карлівка на постійну роботу запрошує…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Зменшення тарифу на тепло вдвічі — фантазії чи реальність?..

2021-10-04  
Вже тривалий час обговорення необхідності перегляду тарифів на тепло автоматично означає їх підвищення. А чи може бути інакше? Чи можна вибудувати галузь теплопостачання таким чином, щоб надання послуг з централізованого опалення відбувалося без збитків і, водночас, значно дешевше для споживачів?..


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Щодо укладання договорів про надання послуг

2021-10-01  
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» інформує, що відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживачі самостійно обирають модель договірних відносин у багатоквартирному будинку на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води…


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Увімкнення гарячої води мешканцям мікрорайону «Алмазний» відтерміновано на 3 дні.

2021-01-10  
Введення в експлуатацію реконструйованої ділянки теплової мережі у мікрорайоні «Алмазний» відтерміновується. Тож і постачання гарячої води до осель мешканців багатоквартирних будинків також буде відновлено не 4 жовтня, як було заявлено раніше, — а на три дні пізніше...

ОСНОВИ СУЧАСНОЇ МІФОЛОГІЇ: Ціна на газ для теплокомуненерго — є незмінною.

2021-09-30  
Упродовж останнього місяця, по мірі наближення до опалювального періоду 2021-2022 рр., у всеукраїнських та регіональних ЗМІ все частіше лунають тези, щодо незмінності вартості природного газу, який буде використовуватись для централізованого опалення…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Графік роботи абонентської служби підприємства в період формування рахунків

2021-09-30 
У п’ятницю, 1 жовтня, в зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом вересня цього року послуг підприємства абонентська служба…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передати показники лічильників необхідно до 29 вересня включно

2021-09-27  
Кінець кожного місяця для абонентської служби «Полтаватеплоенерго» — гаряча пора, адже в цей час необхідно зібрати всі показники індивідуальних лічильників...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передавати показники лічильників через сайт підприємства — швидко, легко та зручно!

2021-09-24  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) про необхідність своєчасної передачі їх показників…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Із 23 вересня абонентська служба працює в режимі карантинних обмежень

2021-09-23  
Із 23 вересня, через запровадження по всій  Україні "жовтого" рівня епіднебезпеки, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» здійснює прийом споживачів з урахуванням карантинних обмежень. Як працює зараз абонентська служба, читайте у статті нижче...



АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО