2021-10-05
Кожен календарний місяць для «Полтаватеплоенерго» починається із того, що фахівці абонентської служби підприємства проводять нарахування за спожиті упродовж розрахункового періоду послуги. Результати цієї роботи відображаються у щомісячних рахунках, які надсилаються мешканцям багатоповерхівок поштою. Проте вже зараз електронні версії платіжок за вересень 2021 року можна побачити скориставшись інфо-ботами «Полтаватеплоенерго» у Viber чи Telegram, а також як і раніше — у «Особистому кабінеті споживача»…
2021-10-05
Обласне виробниче комунальне підприємство «Полтаватеплоенерго» у м. Карлівка на постійну роботу запрошує…
2021-10-04
Вже тривалий час обговорення необхідності перегляду тарифів на тепло автоматично означає їх підвищення. А чи може бути інакше? Чи можна вибудувати галузь теплопостачання таким чином, щоб надання послуг з централізованого опалення відбувалося без збитків і, водночас, значно дешевше для споживачів?..
2021-10-01
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» інформує, що відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживачі самостійно обирають модель договірних відносин у багатоквартирному будинку на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води…
2021-01-10
Введення в експлуатацію реконструйованої ділянки теплової мережі у мікрорайоні «Алмазний» відтерміновується. Тож і постачання гарячої води до осель мешканців багатоквартирних будинків також буде відновлено не 4 жовтня, як було заявлено раніше, — а на три дні пізніше...
2021-09-30
Упродовж останнього місяця, по мірі наближення до опалювального періоду 2021-2022 рр., у всеукраїнських та регіональних ЗМІ все частіше лунають тези, щодо незмінності вартості природного газу, який буде використовуватись для централізованого опалення…
2021-09-30
У п’ятницю, 1 жовтня, в зв'язку з проведенням розрахунків спожитих протягом вересня цього року послуг підприємства абонентська служба…
2021-09-27
Кінець кожного місяця для абонентської служби «Полтаватеплоенерго» — гаряча пора, адже в цей час необхідно зібрати всі показники індивідуальних лічильників...
2021-09-24
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) про необхідність своєчасної передачі їх показників…
2021-09-23
Із 23 вересня, через запровадження по всій Україні "жовтого" рівня епіднебезпеки, абонентська служба «Полтаватеплоенерго» здійснює прийом споживачів з урахуванням карантинних обмежень. Як працює зараз абонентська служба, читайте у статті нижче...